Bezobslužná elektronická recepce zjednoduší správu návštěv a sníží náklady
„Naše eRecepce může pomoci tam, kde se firmy potýkají s nedostatkem zaměstnanců, vysokými náklady na provoz recepce nebo chtějí z důvodu protiepidemických opatření snížit riziko nákazy. Řešení spojuje návštěvní i informační systém, a zvládne tak široké spektrum úkolů,“ řekl Jan Huml, technický ředitel SECURITAS ČR. Jednoduché minimalistické provedení eRecepce lze designem přizpůsobit charakteru budovy či konkrétní společnosti.
Součástí kiosku jsou čtečka dokladů i podpisový tablet
K úlohám, které lze eRecepci svěřit, patří mimo jiné i čtení dokladů, evidence podpisů, tisk potvrzení či vydávání karet RFID a QR kódů. V informačním systému pak zařízení zvládne seznámit návštěvníky s pravidly bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochranou (PO), a to včetně jednoduchého proškolení a bezpečnostního dotazníku. V případě potřeby lze integrovat také zobrazení plánu budovy a polohu jednotlivých kanceláří nebo zasedacích místností. Zaměstnanci pak ocení informace o aktuálních benefitech nebo stavu zaměstnaneckého konta.
Kiosek eRecepce lze uzpůsobit nejenom designem, ale i funkcemi dle požadavků zákazníka. Jeho hlavní výhodou je rychlé, samoobslužné, bezpečné a bezkontaktní odbavení osob, což s sebou nese finanční úsporu a spolehlivý nepřetržitý provoz ve dne v noci. „V případě, že má návštěvník požadavek nad rámec automatických funkcí eRecepce, může z kiosku zavolat sdílenému dispečerovi. Operátor se v takovém případě v živém náhledu zobrazí na monitoru a zajistí vše potřebné,“uzavřel Jan Huml.