Avast Omni představuje nové hardwarové řešení pro zabezpečení chytrých domácností

15. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avast)
Avast Omni poskytne uživatelům ochranu a přehled o všech připojených domácích i mobilních zařízeních prostřednictvím kombinovaného hardwarového a softwarového řešení. Snadno se připojí k domácímu routeru a nijak neovlivní výkon sítě Wi-Fi.

„Je velký nepoměr mezi tím, jak technologické společnosti dodávají chytrá zařízení, a jak je lidé skutečně používají. Až doposud bylo na každém spotřebiteli, aby si zajistil bezpečnost jednotlivých připojených online zařízení. A nejenže se běžní uživatelé musí složitému nastavování věnovat, ale je s tím navíc spojený i velký prostor pro chyby,” vysvětlil nastupující CEO a prezident spotřebitelské divize Avastu Ondřej Vlček a doplnil: „Abychom lidem s tímto problémem pomohli, vytvořili jsme Avast Omni na základě analýzy hrozeb mezi více než 435 miliony našich uživatelů. Je to použitím jednoduché, a přitom komplexní řešení, díky kterému mohou lidé snadno spravovat bezpečnost a soukromí svých domácích sítí a připojených zařízení.“

Potřeba zabezpečení připojených zařízení roste. Například v USA má pět nebo více připojených zařízení již 62 % domácností (pro srovnání v Česku je to 29,8 %) a alespoň jedno zranitelné zařízení se nachází v 35,2 % z nich (v Česku 42,4 %).

Mezi hlavní funkce Avast Omni patří:

  • Ochrana domácí sítě: Uživatelé mohou zjistit, kteří lidé a jaká zařízení jsou připojena k jejich domácí síti. Avast Omni zobrazuje výstrahy, pokud je na kterémkoli zařízení zjištěna neobvyklá aktivita, a blokuje útoky na všechna zařízení. Připojuje se přímo k domácímu routeru, což znamená, že uživatelé nemusejí svůj stávající router vyměňovat a nebudou ani muset dělat kompromisy při případném výběru nového routeru.
  • Mobilní bezpečnost: Antivirová ochrana Avast se přirozeně rozšiřuje i na mobilní zařízení, včetně platforem PC, Mac, Android a iOS, a zajišťuje tak bezpečí i mimo domov.
  • Rodičovská kontrola: Rodiče mohou filtrovat obsah a aplikace, ke kterým mají děti přístup, včetně různých sociálních sítí a videí. Mohou také kdykoliv pozastavit hraní her nebo připojení k internetu. Geolokační služby pak pomáhají chránit děti například tak, že umožňují nastavit upozornění na to, když odejdou nebo přijdou na určitá místa.

Na začátku bude Avast Omni dostupný ve Spojených státech. Do Evropy se řešení dostane v průběhu roku 2020.

Video : 
Štítky: 
Bezpečnost, Avast Software

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více