ANECT meni logo i strategii
Změna vychází z doporučení reklamních odborníků a souvisí s novou
strategií společnosti. Nové logo i strategii představila společnost na
slavnostní akci pro své zákazníky a partnery v pražském p. m. clubu.
„Čtyři pětiny původního loga tvořila plocha, která nebyla
z reklamního pohledu moc využitelná. Pouze některé lidi mátla. Nové logo
proto sází na jednoduchost. Myslím, že po patnácti letech na trhu si
určitou modernizaci i zasloužilo. To samé platí o naší společnosti,
která v současné době prochází řadou strategických změn,“ řekl
Jaroslav Hloušek, generální ředitel společnosti ANECT.
Změna loga souvisí se změnou strategie společnosti. V rámci strategických
změn nastoupil do společnosti ANECT na začátku roku 2009 nový generální
ředitel Jaroslav Hloušek, který na pozici nahradil Miroslava Řiháka. Ten
společnost ANECT spoluzaložil a nadále v ní zastává funkci předsedy
představenstva.
Úkolem Jaroslava Hlouška je realizace nové rozvojové strategie společnosti,
v rámci které se chce ANECT zaměřit na vstup do dvou nových segmentů,
služeb a médií, a rovněž na vstup na trh integrace podnikových procesů na
aplikační vrstvě. Současně chce posílit své postavení ve stávajících
segmentech, jako jsou výroba, veřejná správa, finance a telekomunikaci, a
rovněž na trhu řešení na úrovni podnikové komunikační a systémové
infrastruktury.
Nové logo i strategii představila společnost ANECT na slavnostní akci pro
své zákazníky a partnery, která proběhla v polovině března v pražském
p. m. clubu. Večerem, který vedle ukázek tance a hudebního programu
zahrnoval i módní přehlídku, provázel moderátor Libor Bouček.
Slavnostní akce se zúčastnilo okolo 150 hostů.