Alza.cz v roce 2014 s obratem 11,5 miliardy korun

15. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Společnost Alza.cz dosáhla v roce 2014 rekordního obratu ve výši 11,5 miliardy korun bez DPH (13,9 miliardy korun včetně DPH) a zrychlila tak meziroční tempo růstu obratu na 26 %.

„Alza má na českém a slovenském trhu výsadní postavení a s velkým náskokem vede prodeje nejen mezi e-shopy, ale i v okruhu řetězců kamenných prodejen. Vážíme si přízně a důvěry našich zákazníků, díky kterým jsme v loňském roce opět dosáhli rekordního obratu a navíc ještě zrychlili tempo růstu na 26 % oproti 20 % roku 2013,“ uvedla Šárka Jakoubková, PR manažerka Alzy.

„Pokračující rozšiřování prodejní sítě přivedlo do našich prodejen o 40 % více zákazníků než v předchozím roce. Rok 2014 jsme uzavřeli s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku, včetně tří zcela nových showroomů v Plzni, Praze 4 – Hájích a Praze 9 – Horních Počernicích,“ dodala Jakoubková.

V roce 2014 vyřídila Alza více než 4,8 milionu objednávek, tedy o 1,8 milionu více, než v roce 2013. Na růstu se významnou měrou podílelo zavedení nových služeb v oblasti doručování a masivní investice do automatizace a technologií. Alza jako jediný e-shop v České republice začala provozovat vlastní síť výdejních schránek (AlzaBoxů) a vlastní doručovací službu pod názvem AlzaExpres.

„Počet nabízených položek vzrostl téměř o polovinu - z 50 na 72 tisíc položek. V sortimentu tak zákazníci najdou i zcela nové produktové kategorie: kosmetiku, šperky a neustále se rozšiřující nabídku hraček. Po převzetí majoritního podílu ve společnosti Publero jsme prodej digitálního obsahu jako knihy, hudba a filmy rozšířili také o předplatné novin a časopisů,“ doplnila Jakoubková. Denní návštěvnost webových stránek Alza.cz dosáhla 400 tisíc uživatelů.

Podobné články

Přepravce GLS se propojil se sítí AlzaBoxů

20. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Mezinárodní balíkový přepravce GLS začal doručovat balíky z e-shopů mimo svých balíkomatů GLS Parcel Box i do sítě AlzaBoxů. Společnost reaguje na dlouhodobě rostoucí oblibu balíkomatů, které v současnosti podle průzkumu společnosti GLS aktivně využívá již každý pátý Čech. Čtěte více

Marketing Alzy řídí Klára Blažková

12. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení marketingu největšího českého e-shopu Alza přebrala 30letá Klára Blažková v září, kdy na tomto postu vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu. Klára do firmy nastoupila před šesti lety a doposud zde prošla několika rolemi od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy. Čtěte více
Barbora Paulovič Deckerová, viceprezidentka pro spolupráci s byznys partnery IBM Ecosystem pro region střední a východní Evropy

IBM Watson poradí zákazníkům Alzy

29. 9. 2022. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: IBM)
Lídr online obchodování v České republice komunikuje se zákazníky pomocí IBM Watson asistenta v IBM cloudu. Virtuálního asistenta vyvinul obchodní partner IBM, český start-up AddAI.Life. Čtěte více

Alza.cz a CZC.cz začínají nabízet sestavy s certifikací Nvidia Studio

4. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Společnosti Alza.cz a CZC.cz zařazují do nabídky svých PC sestav také první modely s certifikací Nvidia GeForce RTX Studio určené pro tvorbu grafiky, technologických návrhů nebo např. práci s videem, fotografiemi a dalším obsahem. Čtěte více