Alza.cz představila vlastní gamingovou značku

27. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Nová značka herního příslušenství Rapture doplňuje nabídku e-shopu Alza.cz o herní židle a stoly, myši, klávesnice, volanty či držáky na monitory. Nová rodina periférií byla představena na festivalu Comic-Noc. Firma tak vychází vstříc rostoucí poptávce hráčů po kvalitním a dostupném vybavení.

Na největším festivalu popkultury v Česku, Comic-Con Prague, představila Alza.cz novou privátní značku Rapture. Nabídka e-shopu se tak rozšiřuje o herní příslušenství, jako jsou speciální židle a stoly, klávesnice, myši či držáky na monitory a volanty. To vše v typicky hráčském designu s důrazem na kvalitu, ergonomii, odolnost a ze špičkových komponentů. Portfolio Rapture se bude dále rozšiřovat v průběhu roku, již nyní však nabízí periferie a další kompatibilní a designově sladěné vybavení s důrazem na poměr ceny a kvality.

„Gaming patří na Alze mezi dlouhodobě úspěšné a dynamicky rostoucí segmenty,“ řekl Ondřej Hnát, obchodní ředitel Alza.cz a dodal: „Pandemie zájem o hraní her ještě zvýšila, proto jsme chtěli hráčům dát možnost nakoupit na Alze kvalitní specializované vybavení, které je určené pro hraní nejenom designem, ale hlavně parametry, které transparentně uvádíme u všech produktů.“ Jenom v loňském roce zákazníci na Alze nakoupili hry, konzole, herní PC či notebooky a speciální gamingové periferie za více než čtyři miliardy korun.

„Rapture, stejně jako všechno ostatní značkové zboží vyráběné přímo Alzou, odráží naši filozofii: Tvoříme pouze produkty, které bychom si sami koupili domů, z kterých jsme nadšení a na které jsme beze zbytku hrdí,“ vysvětlil Jan Rajdl, Business Development Manager pro privátní značky. „Díky tomu, že máme kontrolu nad celým výrobním procesem, od designu výrobku až po jeho obal, můžeme nabízet přesně takové výrobky, které na trhu chybí nebo jsou cenově neatraktivní, ale z vlastní zkušenosti a zákaznické zpětné vazby víme, že je naši zákazníci hledají,“ doplnil.

Pohodlné hraní pro každého

Již v únoru přidala Alza do své rodiny privátních značek vlastní řadu notebooků. V první vlně byly představené tři modely, z toho jeden čistě gamingový. Dalších pět modelů pro herní nadšence firma přidá v nejbližších týdnech. V nabídce bude několik konfigurací v různých cenových kategoriích, vyberou si z nich tedy nároční uživatelé i hráči s omezenějším rozpočtem.

Kolekce židlí Rapture aktuálně zahrnuje sedm modelů různých konstrukcí. Každý hráč si tak může vybrat variantu, ve které se bude pohodlně sedět a hrát právě jemu. K dispozici jsou jak křesla navržená pro drobnější mladší hráče s nosností do 100 kilogramů, tak ta z opačného spektra, vhodná i pro urostlé jedince se širokými opěrkami zad a područkami nastavitelnými nejen výškově, ale i do stran, hloubkově a úhlově. Vybírat je možné z verzí potažených umělou kůží, s perforací v částech sedáku pro lepší odvětrávání nebo s textilními segmenty. Ceny herních židlí a křesel Rapture začínají na 3 990 korun.

Žádné herní stanoviště není kompletní bez gamingového stolu, který pojme vše od herního stroje, přes monitory i ostatní periferie, a přitom nabídne dostatečnou ergonomii. Rapture aktuálně nabízí tři modely v černém nebo červeno-černém provedení v cenách od 3 690 korun. Samozřejmostí jsou u nich výškově nastavitelné nohy, organizéry kabelů, držáky na pití či háček na sluchátka. Model Aurora navíc nabízí i stylové RGB podsvícení.

Ostatní příslušenství Rapture zahrnuje i herní drátové a bezdrátové myšiklávesnice s různými typy (mechanických) spínačů, podložky nebo držáky na monitory.

Podobné články

Trh s herními počítači a monitory se ve 2. čtvrtletí 2024 zotavil

9. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej herních počítačů zaznamenal podle IDC ve druhém čtvrtletí 2024 mírné meziroční oživení o 2,4 %. Dodalo se přibližně 10,6 milionu kusů zařízení. Robustní růst si ve sledovaném období udržel také segment herních monitorů dodávky dosáhly téměř 6,5 milionu kusů a meziročně vzrostly o 35 %. Čtěte více
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více

ASUS Republic of Gamers představil herní telefony ROG Phone 9

25. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASUS)
Nová řada herních telefonů ROG Phone 9 nabízí ty nejlepší možné nejlepší herní zážitky v prémiovém provedení. Telefony ROG Phone 9 a ROG Phone 9 Pro zaujmou jedinečným vzhledem, širokými možnostmi personalizace, vysokým výkonem, pokročilým systémem chlazení nebo dotykovým systémem AirTrigger. Zákazníci uvítají také rozsáhlý ekosystémem herního příslušenství. Čtěte více