Alza.cz má čtyřicet poboček

6. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
V Opavě otevřela Alza.cz svoji čtyřicátou pobočku. V České republice tak jde o třicátou pobočku; deset poboček funguje na Slovensku. Služeb prodejní sítě Alza.cz využijí ročně téměř tři miliony zákazníků.

„Morava a Slezsko jsou pro naši prodejní síť strategické regiony. Za poslední měsíce jsme nejvíce posílili právě v této části České republiky, když jsme otevřeli dvě nové pobočky v Brně, pobočku v Ostravě, Frýdku-Místku a nyní v Opavě,“ řekl ředitel prodejní sítě Alza.cz Tomáš Richter. Pobočky ve Frýdku-Místku i v Opavě jsou umístěny přímo v centru, s výbornou dostupností MHD, možností parkování, jsou vybaveny objednávkovými terminály a platebními automaty PayBox a zákazníkům nabízejí wi-fi připojení zdarma.

„Rozšiřování pobočkové sítě se odvíjí od potřeb našich zákazníků. Je ovlivněno především vysokou oblibou osobního odběru zboží, možností prohlédnout si a na místě zakoupit nejžádanější příslušenství nebo vystavené produkty a konzultovat svůj nákup s odborníkem. Zákazník má také možnost na kterékoliv z našich poboček zboží reklamovat a využít dalších poprodejních služeb přímo ve svém regionu,“ dodal Richter.

Osobní odběr zboží na pobočce patří dlouhodobě k nejoblíbenějšímu způsobu doručení zboží. V roce 2013 Alza.cz tímto způsobem doručila více než dvě třetiny všech objednávek. Vlajkovými loděmi mezi pobočkami Alza.cz jsou showroomy v Praze a Bratislavě s milionovou návštěvností zákazníků.

„V roce 2014 budeme dál posilovat pobočkovou síť v České republice i na Slovensku a na základě přání našich zákazníků přineseme také další možnosti doručení zboží,“ uvedl Richter.

Štítky: 

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více