Adastra Group dokončila akvizici Anywhere Mobile Apps
Adastra tak podporuje svou dlouhodobou vizi dodávat zákazníkům komplexní portfolio služeb v oblasti informačního managementu a reaguje na potřeby současného digitálního světa.
Dokončená akvizice rozšířila portfolio služeb postavené na datových skladech, big datech, pokročilé datové analytice a řešení v oblasti internetu věcí.
„Firmy masivně investovaly do datové infrastruktury a nyní potřebují začít tento potenciál naplno využívat. Mobilní aplikace budou hrát klíčovou roli v rychlosti poskytování informací více lidem. A to nejen v oblasti B2C, ale i v rámci interních systémů velkých organizací,“ popsal budoucnost odvětví Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR.
„Spojení s Adastrou je logickým vyústěním naší spolupráce na projektech v zahraničí, hlavně na čínském HomeCreditu,“ řekl Stanislav Dvořák, ředitel adastra.one. „Jelikož se oblast businessových řešení přesouvá z desktopů do mobilů a tabletů, společně tak nejen stabilizujeme, ale výrazně posilujeme naši pozici.“
Vývojářské studio adastra.one (dříve Anywhere Mobile Apps) se svými více než 40 zaměstnanci uskutečnilo pro své zákazníky přes více než 300 projektů. Například řešení mobilního nakupování vyvinuté pro Tesco se rozšířilo v Irsku, Česku, Polsku, Slovensku, Maďarsku, ale i Thajsku a Malajsii. Mobilní aplikace Club Card zpřístupňuje uživatelům mobilních zařízení výhody jednoho z největších věrnostních programů v Evropě. Pro Sazku adastra.one vyvinula aplikaci, která umožňuje kontrolu tiketů a losovaných čísel přímo z mobilu a pro T-Mobile olympijskou aplikaci LOH 2016 a ZOH 2014. Mezi další klienty patří McDonald’s, MetLife, Nutricia, Mafra, Česká spořitelna, Home Credit, ČSOB Pojišťovna nebo startupy Rohlík.cz a Zavezu.cz.