Acronis má nové služby
Nyní je k dispozici nová služba podpory a maintenance mající dvě
úrovně Acronis Advantage Standard (AAS) a Acronis Advantage Premier (AAP).
S více než tři a půl miliony zákazníků na celém světě je software
společnosti Acronis pro obnovu po ztrátě dat snadno ovladatelný a cenově
dostupný, takže je ideální pro administrátory v malých a středních
firmách s malými zkušenostmi v IT. Nadto je tento software škálovatelný
a bohatý na funkce a proto je čím dál více aplikován na podnikové
úrovni. Služba podpory a maintenance odráží portfolio produktů
společnosti Acronis a nabízejí služby na míru pro každého zákazníka
(různé faktory zahrnují způsob komunikace a dobu, kdy je poskytována
podpora).
Společnost Acronis také představuje Acronis Licenční Program (ALP),
zákaznický věrnostní program, který pomáhá překonat úvěrovou krizi.
V podstatě tento slevový program odměňuje ty zákazníky, kteří bez
smluvního závazku investují do množství licencí, ujednání o podpoře a
maintenance. Za každou zakoupenou licenci programu získá uživatel licence
ALP body. Počet nasbíraných bodů určuje výši získané slevy. Tento
program pomáhá zákazníkům provádět nákladově efektivní nákupy a
zároveň chránit hodnotu jejich softwarových investic.
Více podrobností o úrovních podpory naleznete na odkazech:
Samoobslužná služba podpory Acronis
Acronis Advantage Standard
Acronis Advantage Premier (v češtině
od 8:00 do 18:00) nebo v angličtině mimo pracovní dobu