Acer ve znamení doteků

5. 9. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Acer)
Acer představil nové řady produktů pro nadcházející sezonu. Patří mezi ně dvě řady konvertibilních notebooků Aspire R, dvě řady zařízení 2 v 1 Aspire Switch nebo tři řady tabletů Iconia a telefony Liquid. Společnost razí heslo A Touch More Connected.

Výkon společnosti Acer v posledním čtvrtletí se pozitivně projevil na jejím obratu a ukázal, že je Acer na dobré cestě k návratu k růstu a ziskovosti. Acer se nyní zaměřuje na prosazování kvality v širokém sortimentu produktů a přináší uživatelům zařízení s výjimečnou hodnotou ve všech cenových kategoriích.

A Touch More úspěchy

Od začátku roku se Aceru podařilo změnit od pouhého dodavatele hardwaru v ICT společnost nabízející hardware, služby a řešení z jednoho zdroje. A výsledky mluví samy za sebe: V posledních dvou čtvrtletích zaznamenala společnost Acer silný nárůst podílu na trhu a úspěšně se stabilizovala.

„Zaměřili jsme se na okamžitá rozhodnutí, která byla zapotřebí k transformaci společnosti,“ řekl Jason Chen, generální ředitel a prezident společnosti Acer. „V současnosti nabízíme široké portfolio zařízení s úhlopříčkami displejů od 1" do 100" a s kvalitními službami, vše přitom za přijatelné ceny.“

Jedním z důvodů tohoto pozitivního vývoje je přizpůsobení se zákazníkům a uživatelům a schopnost zjednodušit priority, nastavit správný základ a dosáhnout těch nejlepších výsledků, zejména v designu a v možnosti výběru produktů. Hlavním cílem společnosti je poskytnou nejlepší výběr produktů a nejvyšší kvalitu a přidanou hodnotu pro každého ve všech cenových kategoriích. V podstatě a dědictví Aceru je hluboce zakořeněno uspokojení potřeb uživatelů.

Chen dodal, „Tím, že znovuobjevil svou podstatu, poskytl Acer lidem produkty, které přispívají k lepšímu, propojenému světu. Zejména budeme-li i nadále uvádět na trh naše zařízení 2 v 1 a rozšiřovat své podnikání v oblasti smartphonů.“

A Touch More Connected

Zahajovací akce IFA 2014 proběhla pod heslem A Touch More Connected, které se pro Acer stalo trvalým motivem jeho přeměny.

Lidé touží po spojení. Zůstat v kontaktu s přáteli, členy rodiny a kolegy je zásadní a stále jednodušší. Acer se na toto spojení zaměřil: S jeho zařízeními zůstává každý v kontaktu s lidmi, které miluje, a to rychleji a jednodušeji. V roce 2014 klade společnost Acer velký důraz na cloudovou službu BYOC (Build Your Own Cloud), která umožňuje jednotlivcům a organizacím bezpečně spravovat svůj propojený svět. BYOC toho umožňuje mnoho, ne jen něco, aby si uživatelé mohli vychutnat všechny výhody technologie a zvýšit kvalitu svého života.

Heslo A Touch More Connected je také nejnovější vyjádření z marketingové kampaně A Touch More, která byla zahájena na veletrhu IFA, aby podnítila nadšení mezi koncovými uživateli a partnery. Tím, že se zaměřuje na moderní průzkumníky a spotřebitele, kterým záleží na stylu a designu, se kampaň soustřeďuje na zdůraznění inovací v technologiích dotykové obrazovky, konstrukcích zařízení a ovládání dotyky způsobem, jakým lidé zařízení skutečně používají. Kampaň se zaměří zejména na vlajkové lodě v podobě značek Acer Aspire a Iconia, na celou škálu dotykových notebooků, konvertiblů, zařízení 2 v 1 a tabletů.

A Touch More pro každého

Žijeme v době nových technologií a nových podob zařízení, které zlepšují a usnadňují lidem život. Z tohoto důvodu se společnost Acer snaží prolomit bariéry mezi lidmi a technikou a zpřístupnit své produkty pro každého. Být centrem zájmu spotřebitelů bylo vždy součástí podstaty Aceru a pokračování v tomto dědictví je jasně vidět i na veletrhu IFA 2014.

Nové produkty od Aceru se zaměřují na mnoho potřeb uživatelů. Nové notebooky Aspire V Nitro včetně modelů Black Edition, jsou výkonnými a elegantními stroji pro ty, kdo si chtějí vychutnat čistokrevnou zábavu a využít svou kreativitu. Řady Aspire R a Aspire Switch s více režimy používání přinášejí lidem lepší životy při práci i zábavě.

Acer má také nové tablety, mezi které patří tři modely: Iconia Tab 8 W, 8" Windows 8.1 tablet pro produktivní práci na cestách; Iconia Tab 10, 10" tablet pro ty, kdo pro zábavu upřednostňují větší displej a Iconia One 8, nový 8" model pro ty, kdo chtějí lehký a přenosný tablet, jenž je vhodný pro dynamickou multimediální zábavu všude, kam se vydají. Představen byl i smartphone Liquid Z500, který je určen pro uživatele hledající cenově dostupné zařízení s nejmodernějšími technologiemi.

Štítky: 

Podobné články

Prodej počítačů i tabletů zaznamená letos růst, vliv AI je však zatím minimální

10. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovější prognózy společnosti IDC letos vzroste celosvětový trh s osobními počítači a tablety o 3,8 % na 403,5 milionu kusů. Zatímco pozornost se především díky marketingu zaměřenému na zařízení s umělou inteligencí v kombinaci s blížícím se ukončením podpory systému Windows 10 ubírá hlavně k počítačům, v prodejích výsledky za tento rok ovládnou tablety. Čtěte více

Prodej tabletů ve třetím čtvrtletí 2024 výrazně vzrostl

5. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Informace společnost IDC odhalily výrazný meziroční nárůst prodeje tabletů a rostoucí optimismus na tomto trhu. Podle nejnovějších údajů se prodej tabletů ve třetím kvartále 2024 meziročně zvýšil o více než 20 % a dosáhl téměř 40 milionů kusů. Čtěte více

Prodej PC a tabletů v blízké budoucnosti podpoří poptávka v rozvojových regionech

25. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Nová prognóza společnosti IDC ukazuje, že dodávky osobních počítačů a tabletů v roce 2024 meziročně vzrostou o 2,6 % na 398,9 milionu kusů. Zatímco prodej PC zůstane meziročně na stejné úrovni (s 261 miliony kusů), trh s tablety meziročně vzroste o 7,2 %. Čtěte více

Prodej tabletů překonal předpandemickou úroveň a vykázal slušný růst

15. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle informací společnosti IDC zaznamenal celosvětový prodej tabletů ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziroční nárůst o 22,1 % na celkových 34,4 milionu kusů. Kromě mizerných výsledků z loňska, se kterými se letošní prodej porovnával, pramenil pozitivní vývoj zejména ze zahájení nově představených produktů z dílen předních světových výrobců. Čtěte více