Aastra Technologies otevřela zastoupení
Vídeň se tak stává základnou pro přímý vstoup na trhy v České
republice, Maďarsku, Polsku a ve Slovinsku, který proběhne v nejbližší
době.. Další rozšíření aktivit pak plánuje Aastra v příštím roce.
V České republice je Aastra reprezentována prodejními a servisními
partnery, stejně jako rozsáhlou sítí resellerů. Plánované posílení
přítomnosti ve středoevropském regionu poskytne českým zákazníkům
zkvalitnění obchodních vztahů. Dalším přínosem bude lepší přístup
k produktům a řešením získaným na základě akvizice divize podnikových
komunikací společnosti Ericsson a vyšší úroveň služeb v oblasti migrace
na nejnovější technologie, které umožní ochránit investice zákazníků
do existujících systémů.
Společnost Aastra realizovala a úspěšně završila akvizici divize
podnikových komunikací firmy Ericsson na jaře loňského roku. Výsledkem
následné konsolidace bylo vytvoření vídeňského zastoupení Aastra Austria
s působností v celém regionu. Společně s původním produktovým
portfoliem firmy Ericsson vyvíjí nyní Aastra propojitelná a flexibilní
komunikační řešení určená pro podniky všech velikostí a odvětví.
Řešení společnosti Aastra pokrývají všechny oblasti, ať již jde
o podnik se třemi nebo 150 000 uživateli, organizaci veřejného sektoru,
průmyslovou společnost nebo finanční či zdravotnickou instituci
s vysokými nároky na komunikační bezpečnost.
„Hlavním zaměřením společnosti Aastra je oblast podnikové komunikace.
Díky úspěšným akvizicím pokrývá nyní naše společnost kompletní
portfolio komunikačních řešení pro podniky a organizace,“ řekl Frederic
Boone.
Společnost zvýšila přítomnost v segmentech integrované mobility
(reprezentované např. telefony GSM plnohodnotně integrovanými do podnikové
telekomunikační infrastruktury), Unified Communications, (tj. spojení
různých komunikačních kanálů do jednotného, snadno ovladatelného
řešení), Unified Messaging a rovněž multimediálních kontaktních center.
K významným řešením společnosti Aastra se řadí komunikační software
Aastra 5000 schopný zvládat provoz až 150 000 uživatelů, který je
postaven na otevřených standardech a který podporuje tvorbu obchodní hodnoty
a zefektivňuje obchodní procesy směrem k vyšší spokojenosti uživatelů a
zákazníků. V nadcházejícím roce plánuje Aastra v těsné spolupráci
prodejními partnery další zlepšování své pozice na regionálním trhu.
Aastra pracuje s otevřenými systémovými platformami a se standardizovanými
řešeními nezávislými na hardwarové infrastruktuře s cílem zajistit
zákazníkům a prodejním partnerům maximální flexibilitu a svobodu při
individuálních úpravách komunikačních systémů. „Díky tomuto
přístupu zpřístupníme zákazníkům v regionu mj. výhody původní řady
produktů společnosti Ericsson a výjimečné koncepty (například koncept
mobility) také v dalších produktech firmy Aastra,“ řekl F. Boone.