Sophos Xperience Roadshow 2024

20. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Partnerská roadshow Sophos Xperience zavítala v polovině září také do Prahy. Reselleři se tak mohli v hotelu Hermitage na pražské náplavce seznámit nejen s aktuální strategií společnosti Sophos nebo novinkami v portfoliu produktů a služeb, ale také s trendy v oblasti kybernetické bezpečnosti jako takové.
Sven Janssen, viceprezident pro obchod v regionu CEMEA, Sophos

Mezi cíle, kvůli kterým společnost Sophos na roadshow vyrazila, patří mimo jiné také posílení komunikační linie mezi partnery, vlastními odborníky a také zaměstnanci tuzemských distributorů, kterými jsou společnosti Annex NET a Comguard. Důležitou součástí programu bylo i představení aktuální témat z oblasti kybernetické bezpečnosti v reálných scénářích. Neméně podstatná byla i demonstrace způsobů, jak mohou partneři využívat technologie společnosti Sophos ke zvýšení prodeje a přidané hodnoty pro své stávající i potenciální nové zákazníky.

Vize společnosti, pozice na trhu a produktová mapa

Jako první se slova ujal Sven Janssen, který ve společnosti Sophos působí na pozici viceprezidenta pro obchod v regionu CEMEA, s prezentací zaměřenou na novinky v oblasti partnerského prodeje, vizi společnosti a produktovou mapu připravovaných novinek. Janssen ve svém vystoupení nezapomněl zdůraznit, že Sophos je 100% partnersky orientovanou společností, z čehož pro resellery vyplývá celá řada výhod a možností.

Během své prezentace pak Sven Janssen hovořil například i o příležitostech pro nadcházející období. V této souvislosti stojí za vyzdvižení primárně ekosystém Adaptive Cybersecurity Ecosystem (ACE), který sdružuje řešení a služby společnosti Sophos a pomáhá při prevenci a detekci hrozeb a případné reakci na ně pomocí součinnosti pokročilé automatizace, umělé inteligence i zkušených analytiků. Výhodou je, že systém se neustále učí a rozvíjí a partnerům umožňuje začít v malém a postupně na těchto základech růst.

Prostor dostala také aktualizovaná vize společnosti Sophos, která staví na prvotřídních produktech, otevřené „nativně AI“ platformě, poskytování bezpečnosti formou služby a moderních formách distribučního prodeje. Velkou výhodou jsou v tomto ohledu také široké možnosti integrace produktů Sophos XDR a Sophos MDR s řešeními třetích stran.

Partneři se zároveň dozvěděli o možnosti čerpat podporu od dvou nových dedikovaných týmů.  Prvních z nich – Partner Care Team jim pomůže s obecnou administrativou, licencemi, tvorbou nabídek nebo maximálním využitím nástrojů partnerského portálu, druhý – Renewal Team se zaměřuje přímo na obnovu licencí a související úkony v segmentech SMB a menších podnicích střední velikosti.

Technický workshop, ekosystém a strategie vstupu na trh

Po pauze na občerstvení program pokračoval již více technicky zaměřeným workshopem, který si pod taktovku vzal Sascha Pfeiffer, senior director pro sales engineering v regionu CEMEA. Partneři se jeho prostřednictvím mohli seznámit s novinkami, jako jsou Adaptive Attack Protection, Remote Ransomware Protection, Critical Attack Warning, Safe Mode Protection nebo Account Healt Check a  řešení Sophos Manager Risk. Pfeiffer zmínil i připravované novinky jako pokročilá optimalizace analýzy škodlivých kódů za pomoci AI, zjednodušené „SQL-less“ vyhledávání, lepší podpora běhu na linuxových systémech nebo rozšiřující se možnosti integraci s třetími stranami, kam přibydou např. platformy F5, Zscaler, ZIA, Vectra NDR, Acronis, Rubrik a další.

Následně se na pódiu objevil také Peter Skondro, manager pro sales engineering, který společně se Saschou Pfeifferem partnery seznámil s funkcemi moderního kybernetického zabezpečení vyplývajícími z XDR a NDR nástrojů společnosti Sophos a jejich kombinace.

Ve zbývající části programu se mohli partneři seznámit s případovou studií, která dokládá benefity pramenící z možnosti těžit z rozsáhlého ekosystému produktů a služeb společnosti Sophos nebo s nejúčinnějšími a nejefektivnějšími strategiemi použitelnými při vstupu do nových tržních segmentů.

Prostor pro večeři a networking

Po skončení konference na účastníky čekala večeře, během které měli partneři možnost diskutovat s experty společnosti Sophos a navázat vztahy s dalšími specialisty z oboru.

Štítky: 

Podobné články

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více
Foto: Algotech

Tržby z prodeje bezpečnostních produktů vloni vzrostly o 15,6 %

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové tržby za bezpečnostní produkty dosáhly v roce 2023 celkem 106,8 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 15,6 % oproti roku 2022. Růst tržeb byl výrazný – podle IDC zaznamenalo dvouciferný meziroční nárůst všech šest sledovaných kategorií. Růst by měl navíc pokračovat přinejmenším do roku 2028. Čtěte více