Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability
Ocenění se uděluje na základě zprávy „Serviceability Market Insights“ , která porovnává přední prodejce tiskových zařízení v západní Evropě a Severní Americe. Tento materiál vyzdvihl strategii společnosti Canon v oblasti servisu a podpory a její inovativní přístup ke zlepšování servisních možností. Zpráva pochválila společnost Canon také za zjednodušenou konstrukci svých zařízení, moderní nástroje, prediktivní analýzu a školicí programy, které pomáhají zkrátit dobu odstávek a řešit rychle problémy koncových zákazníků.
Deborah Hawkinsová, ředitelka skupiny Keypoint Intelligence Workplace Team, k tomu uvedla: „Tiskárny a multifunkční zařízení jsou klíčové pro řadu firemních procesů. Proto je důležité, aby byly prostoje způsobené nedostatečnou servisní podporou co nejkratší. Naše studie Market Insights ukázala, že společnost Canon je zaslouženým vítězem ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award v oblasti podpory servisu, protože nabízí perspektivní a efektivní služby, které umožňují lidem a organizacím zůstat produktivní.“
Canon získává také uznání za udržitelné postupy a oběhové hospodářství
Mezi další klíčové prvky, které zpráva oceňuje, patří udržitelné postupy společnosti Canon, jež dosáhly nejvyššího skóre v porovnání s ostatními hodnocenými konkurenty. Společnost Canon má rozsáhlou strategii obnovy, opětovného použití a oprav zařízení, náhradních dílů a spotřebního materiálu. Právě to u zákazníků hraje stále větší roli. Z hlediska produktů byla řada imageRUNNER ADVANCE ES označena za jeden z nejlepších příkladů nabídky repasovaných zařízení na trhu pro zákazníky, kteří chtějí podpořit oběhové hospodářství.
Marc Bory, viceprezident pro marketing a inovace, digitální tisk a řešení ve společnosti Canon Europe a generální ředitel společnosti IRIS, poznamenal: „Snaha o zajištění špičkových služeb zákazníkům je pro naši společnost již mnoho let klíčová. Těší nás, že jsme získali ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability stejně jako další prvenství podle doprovodné zprávy společnosti Keypoint Intelligence. Skvělé výsledky odráží trvalý závazek vůči našim zákazníkům a partnerům a odpovídají úsilí, které vynakládáme na úzkou spolupráci s klienty s cílem poskytovat co nejlepší servisní služby a zkracovat prostoje.“
„Jsme hrdí na to, že zákazníkům nabízíme vysoce kvalitní výrobky včetně udržitelných řešení. Pomáháme tím podnikům dosáhnout jejich cílů v oblasti oběhového hospodářství. Ve spojení s vynikajícím zákaznickým servisem dokážeme nabízet ty nejspolehlivější výrobky a nejlepší služby na trhu.“
Mezi další hardware, služby a řešení, které přispěly k vedoucímu postavení společnosti Canon v oboru, patří:
- pracovníci v oblasti přímého servisu: společnost Canon, která disponuje jedním z největších objemů pracovní síly v oblasti přímého servisu, se výrazně zaměřuje na průběžné vzdělávání, aby zajistila vysokou úroveň odbornosti svých lidí. To jí umožňuje využívat přístupů připravovaných na míru pro přímé i nepřímé kanály,
- design a hardware: zjednodušený design, kvalitní hardware a jednotnost platformy podporují vyšší ziskovost servisu a výrazné zkrácení doby oprav,
- vzdálené řešení: společnost Canon se zaměřuje na rozšíření možností vzdáleného řešení pomocí asistenčních center a vzdálených nástrojů, jako je například rozšířená video asistence AVA. Kromě toho má být do konce roku 2024 dokončeno v celé organizaci nasazení platformy ServiceNow, která posílí integraci procesů správy incidentů, problémů a změn,
- průběžná zpětná vazba od obchodních partnerů: fóra obchodních partnerů poskytují příležitost k výměně osvědčených postupů. To zajišťuje neustálé zlepšování služeb společnosti Canon v souladu s potřebami trhu.