České Epico představila na veletrhu IFA 2024 prémiové příslušenství nejen pro produkty Apple
Aktuálně jsou produkty Epico dostupné již ve více než 30 zemích světa.
Kromě svých stávajících značek Epico a Epico Resolve, která je zaměřena na udržitelnost, byly detailně představeny i dvě nové značky - Epico UNUM (zahrnující exkluzivní produkty z luxusních materiálů), a také dostupnější značka Spello (jejíž sortiment zahrnuje i příslušenství pro zařízení s operačním systémem Android).
Prostřednictvím účasti na veletrhu chtělo české Epico oslovit především nové zákazníky a s cílem rozšiřovat jejich síť. Kompletní portfolio značek spolu s kvalitními 360° službami pokryjí nyní všechny jejich potřeby. Kromě toho si dává Epico za cíl posilovat postupně pozici vlastních značek, zvyšovat jejich povědomí a navýšit jejich viditelnost v lokální i mezinárodní prodejní síti kamenných prodejen i e-shopů.
Novinky Epico na IFA
K nejzajímavějším novinkám prezentovaným v Berlíne patří nová ochranná skla. Pod značkou UNUM představilo Epico ochranné sklo s 99,99% obsahem safíru, které lze poškrábat jen diamantem. Zároveň bylo k vidění nové sklo Epico ImpactBuffer Glass 3D nabízející oproti předchozím řadám více než desetinásobně lepší odolnost proti nárazům. Součástí expozice byla i praktická ukázka odolnosti obou zmíněných novinek ve formě crashtestů.Safírové sklo mohli návštěvníci stánku zkoušet poškrábat kovovou drátěnkou, klíčem či nůžkami a odolnost skla s technologií ImpactBuffer byla dokládána pouštěním 300gramového závaží z výšky dvou metrů. Nová skla, stejně jako další příslušenství, jsou dostupné pro novinky, které Apple představil 9. září. Pro nový iPhone má Epico připravené například také silikonové pouzdro Mag+ Silicone Case Pro v pěti barevných provedeních s hliníkovými designovými i ochrannými prvky či oblíbená pouzdra Hero Case.
Na IFA představilo Epico také bezdrátové nabíječky standardu Qi2, kterými je možné nabíjet současně až tři zařízení, nebo své stylové a odolné kožené doplňky pro iPhone, AirPods, Apple Watch a další zařízení.
Mezi dalšími vystavenými exponáty návštěvníci na stánku Epico našli také například produkty vlastní značky Spello zaměřené na zákazníky, kteří dávají přednost cenově dostupnějšímu příslušenství. Expozici doplňovala i stále rostoucí produktová řada Epico Resolve, která se zaměřuje na udržitelnost a zahrnuje produkty vyrobené z recyklovaných materiálů. Prezentována byla také nová značka UNUM, která osloví zákazníky luxusními materiály jako pravá kůže, titan, nebo již zmíněný safír.
Jako součást 360° péče maloobchodním prodejním partnerům představilo Epico na veletrhu nový brandovaný program reprezentativních POS stojanů s možností individuálního přizpůsobení prodejnímu místu. Díky nim budou moct obchodníci produkty lépe vystavit a zákazníci si je budou mít možnost vyzkoušet přímo v prodejně před nákupem.
„Společnost Epico jsme od začátku směrovali do prémiového segmentu. Tomu odpovídá i naše dosavadní téměř výhradní zaměření na uživatele Applu. Nyní jsme se s naší novou značkou Spello rozhodli vstoupit i do vod příslušenství pro Android. Veletrh IFA nám ve všech ohledech našeho směrování otevřel nové příležitosti,“ okomentoval účast na veletrhu Petr Ryška, obchodní ředitel společnosti Epico.