ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery.

Jaké nejdůležitější trendy aktuálně vnímáte ve spotřebitelském segmentu?

Aktuálně v něm vnímáme několik klíčových trendů. Jedním z nich je autonomní fungování zařízení bez nutnosti připojení k dalšímu zdrojovému zařízení. Dalším důležitým trendem je integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity, která umožňuje snadnější a flexibilnější použití. Rovněž se čím dál více klade důraz na mobilitu zařízení, což zahrnuje nejen jejich použití v domácnosti, ale také mimo ni. V neposlední řadě je to jednoduchost instalace, kterou zajišťují funkce jako automatická korekce lichoběžníkového zkreslení a automatické zaostření.

Jaké nejdůležitější trendy aktuálně vnímáte ve firemním/profi segmentu?

Ve firemním a profesionálním segmentu pozorujeme částečný odklon od tradičních projektorů směrem k interaktivním panelům. Tyto panely nabízejí vyšší interaktivitu a možnosti spolupráce, což je pro moderní pracovní prostředí stále důležitější.

Můžete nám představit nejzajímavější produktové novinky vaší značky?

Rád bych vyzdvihl několik našich nejzajímavějších novinek. Ve spotřebitelském segmentu je to model M10, který využívá RGB laserový zdroj světla a pokrývá široký barevný gamut BT.2020. Dále nabízíme herně laděné modely designované pro Xbox, jako jsou X1-4K, X2-4K, či model LX700-4K s laserovým zdrojem světla.

Tyto produkty jsou navrženy tak, aby poskytovaly vynikající obrazový zážitek a uspokojily náročné požadavky moderních hráčů.

Čím jsou produkty vaší značky unikátní? Proč by se reselleři měli zaměřit právě na jejich prodej?

Naše produkty jsou unikátní díky našemu dlouholetému zaměření na inovace. Například jsme jednou z prvních značek, která využívá LED jako zdroj světla v projektorech, a nabízíme kompaktní přenosné projektory s integrovanou baterií, jako je model M1. Kromě toho máme obsáhlé portfolio produktů, které pokrývá různé potřeby zákazníků. Dalším významným benefitem je náš prozákaznický servis, který umožňuje řešení reklamací přímo s uživatelem, takže se reselleři nemusejí účastnit reklamačního procesu, což jim šetří čas a usnadňuje práci.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Gaczor, business development manažer v Kingstonu

Marcin Gaczor (Kingston): Distributorům a resellerům zůstáváme věrní

3. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Kingston)
S Marcinem Gaczorem, business development manažerem společnosti Kingston, který má na starosti zastoupení značky na českém a slovenském trhu, jsme hovořili o nejnovějších trendech v segmentu operačních pamětí a úložišť. Zásadních novinek, které Kingston v nedávné době představil, nebo které brzy uvede na trh, je přitom více než dost… Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Hybridní kanceláře nové generace pod taktovkou HP Poly

22. 10. 2024. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Radek Hadraba je v HP zodpovědný za produktovou řadu Poly, tedy kompletní portfolio pro vzdálenou spolupráci, a to u jednotlivců, nebo celých týmů. V rozhovoru se dozvíte, proč je nyní ideální čas zajímat se o videokonferenční řešení a produkty HP Poly. Čtěte více

ASBIS CZ: Michal Walica a představení týmu Consumer

17. 10. 2024. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: ASBIS CZ)
S Michalem Walicou se blíže podíváme na divizi Consumer společnosti ASBIS CZ a na to, jaké produkty nabízí portfolio celého jeho oddělení. Dozvíme se podrobnosti o tom, co Michal považuje za největší úspěchy a příležitosti jednotlivých značek. Více nahlédnout pod pokličku produktů nás nechají také produktoví manažeři z téhož oddělení. Čtěte více