Electro World se mění na DATART

23. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) soutěžními úřady v České republice i na Slovensku začíná plánovaná integrace. Prodejny v České republice budou postupně sjednoceny pod značku DATART, na Slovensku pod značku NAY. Aktuálně probíhá komunikace změn směrem k zákazníkům.

Začátkem června schválil slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ) plánované spojení zlínské skupiny HP TRONIC se slovenským NAY. Obě společnosti tak dostaly zelenou k vytvoření společného holdingu, které avizovaly už v roce 2023 jako reakci na vývoj trhu a na nové výzvy – zejména pak rostoucí vliv online prodejců a globálních online tržišť (tzv. marketplace). „Spojení HP TRONIC a NAY je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu, řeklFrantišek Mikoška, obchodně marketingový ředitel DATARTu.

V těchto týdnech vstupuje spojení HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) do své realizační fáze. Tento proces zahrnuje kromě postupné integrace všech interních procesů, včetně logistiky, zákaznických služeb, nákupu, IT, HR či marketingu, i rebranding vybraných prodejen Electro World na značku DATART.

„Z technického, časového i finančního hlediska je rebranding dlouhodobý a náročný proces. Provádíme jej proto postupně. Současně otevíráme nové a modernizujeme stávající prodejny DATART. Vše probíhá za plného provozu, aby nedošlo k omezení zákazníků. Každou prodejnu řešíme individuálně s ohledem na její stavební dispozice a umístění. Našim zákazníkům nabídneme širší sortiment produktů, lepší dostupnost služeb a inovativní přístup k nakupování. Těšíme se na to, že budeme moci naše zákazníky nadále příjemně překvapovat a budeme schopni ještě lépe uspokojovat jejich potřeby v oblasti spotřební elektroniky,“ uvedl Mikoška.

V aktuální první fázi spojení probíhá transparentní komunikace směrem k zákazníkům, kteří jsou informováni o změně značky Electro World na DATART a o tom, co to pro ně znamená. Všechny potřebné informace se zákazníci dozví na prodejnách, na e-shopu, v mobilní aplikaci nebo prostřednictvím e-mailové komunikace obou značek. Personál je odborně proškolený tak, aby mohl odpovídat na dotazy zákazníků.

Podrobné informace ke sloučení značek naleznete zde.

Podobné články

VAD distributor COMGUARD změnil majitele

1. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: MAM Private Equity Fund SICAV)
VAD distributora COMGUARD, který se dlouhodobě specializuje primárně na oblast kybernetické bezpečnosti, získal do svého portfolia investiční fond MAM Private Equity Fund SICAV (podfond MAM Private Equity). Čtěte více

Asseco představilo širokou škálu inovací

30. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asseco Solutions )
Od zlepšování zákaznické zkušenosti až po analýzu regálů v obchodech. Od chytrých platebních služeb po inteligentní boty. Asseco představilo inovativní projekty v oblasti cloudu a umělé inteligence (AI), které byly dodány klientům z mnoha zemí Evropy. Čtěte více

Pouze 11 % ředitelů firemních IT oddělení plně implementovalo AI. Mají obavy o data a bezpečnost

30. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Čtyřiaosmdesát procent firemních IT ředitelů věří, že umělá inteligence (AI) bude pro jejich podnikání stejně významná jako nástup internetu. Pouze 11 % z nich však tvrdí, že tuto technologii již plně implementovalo, a uvádí řadu technických a organizačních problémů v čele se zabezpečením a datovou infrastrukturou, které je třeba před plnohodnotným nasazením AI vyřešit. Čtěte více
David Š’, viceprezident pro marketing a prodej řešení v oblasti ICT ve společnosti Huawei.

Společnost Huawei představila nová řešení a vyzdvihla partnerský ekosystém

27. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Technologický veletrh GITEX GLOBAL 2024 v Dubaji nabídl minulý týden opět působivý přehled nejnovějších technologií a inovací. Své novinky zde tradičně představuje i společnost Huawei, která se letos zaměřila na řešení pro digitální a inteligentní transformaci v deseti průmyslových odvětvích. Společnost uvedl také řadu produktů, které mají zákazníkům usnadnit přechod k moderním technologiím. Čtěte více