Ředitelem marketingu společnosti Softec se stal Marek Gešo
V Softecu bude hlavním úkolem Marka Geša posílení značky jako preferovaného poskytovatele technologických služeb a řešení pro firmy a vládní organizace v regionu a jako atraktivního zaměstnavatele.
Gešo si přináší více než dvacetileté zkušenosti z integrované marketingové komunikace v odvětví konzultačních a IT služeb. Své zkušenosti získal ve společnosti Accenture, kde se podílel i na uvedení značky na slovenský trh. Do firmy nastoupil v roce 1998 ještě jako student a od roku 2000 zastával různé pozice v segmentech B2B, korporátní komunikace a B2C employer brandingu a náborového marketingu.
„Softec považuji za přední IT firmu se slovenskými kořeny a silným etickým kodexem, která klientům z nejrůznějších odvětví přináší přes 30 let skutečnou hodnotu prostřednictvím technologických služeb a řešení. Zároveň je atraktivním zaměstnavatelem pro více než 400 odborníků. Věřím, že se nám podaří posílit další růst nejen na českém a slovenském trhu, ale i v dalších evropských zemích, zejména v Rakousku, Beneluxu, Balkáně nebo severní Evropě,“ řekl Gešo.
Je absolventem Národohospodářské fakulty Ekonomické univerzity v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje hře na bicí (koncertní hráč Paľo Drapák Bandu). Mezi jeho koníčky patří také sport.
Peter Morávek, výkonný ředitel firmy Softec, doplnil: „Jsem rád, že jsme získali další významnou posilu potvrzující, že jsme atraktivním zaměstnavatelem i pro experty s mezinárodními zkušenostmi. Věřím, že nám Marek pomůže růst v oblasti digitálních transformací klientů i dále budovat a rozvíjet samotnou značku Softec.“