Značka Hanwha Techwin se mění na Hanwha Vision
Hanwha Vision se bude rozšiřovat i do dalších segmentů mimo oblast produktů videodohledu s cílem poskytovat systémy vidění příští generace, začleňující technologie umělé inteligence (AI) a cloudů na podporu co nejlepší informovanosti zákazníků v rámci obchodních činností a rozvoje inovací na globálním trhu.
„Budeme stavět na naší klíčové konkurenceschopnosti prostřednictvím inovací, nadále budeme zákazníkům pomáhat řešit jejich bolestivá místa a přinášet nové hodnoty cestou vyspělých systémů vidění,“ uvedl Soon-hong Ahn, prezident a generální ředitel Hanwha Vision.
„Společně s rozšiřováním záběru našeho podnikání ze systémů dohledu a analýzy vzniklých událostí se chystáme poskytovat přizpůsobené informace prostřednictvím analýz velkých dat a využitelných řešení, která incidentům nejen zamezují, ale také na ně v reálném čase reagují. Naše nové systémy vidění budou zákazníkům velkou pomocí v rámci jejich provozní strategie,“ doplnil Ahn.
Hanwha Vision postupně promítne změnu značky do zahraničních dceřiných společností, produktů a řešení v závislosti na podmínkách konkrétního trhu.