Canon rozšířil podporu svých produktů pro profesionály
Nový program společnosti Canon rozšiřuje produktovou podporu pro profesionální zákazníky a podniky. Oprávněným profesionálům poskytne služby na základě ročního členského poplatku v plánu Silver, Gold a Platinum, které jsou sestaveny podle potřeb podniků různé velikosti a objemu techniky, která bude servisována.
Členské poplatky začínají na 100 eur (bez DPH) ročně. Členové získají mimo jiné následující prémiové výhody:
- slevy na veškeré opravy;
- roční kvótu na bezplatné servisní prohlídky;
- neomezené doručení následující pracovní den;
- úřístup k prioritnímu helpdesku;
- bezplatné podnikatelské koučování.
V závislosti na množství registrovaného vybavení Canon si oprávněné podniky mohou kromě základních výhod vyžádat zapůjčení náhradního vybavení a přednostní servis. Nová nabídka zahrnuje i balíčky služeb na míru pro větší korporace. Členové CPS si mohou uložit své elektronické členské karty do peněženky v chytrém telefonu, což jim usnadní rychlý přístup k nezbytným informacím podpory dle potřeby.
„Od svých počátků v 80. letech je CPS důvěryhodným partnerem pro nespočet profesionálů. Stejně jako u všech ostatních takto starých programů bylo třeba přehodnotit, zda stále plní požadavky dnešních tvůrců. Jako lídr v oblasti zpracování obrazu vítáme větší rozmanitost profesionálního prostředí a postupné odstraňování některých překážek pro vstup do odvětví. Společně s tím je však třeba vnímat i měnící se potřeby profesionálů, kteří chtějí v tomto odvětví uspět. Chceme kreativce vyzbrojit tou nejlepší produktovou podporou, aby měli dobrou pozici k dosažení prosperity ve stále konkurenčnějším prostředí – ať už jde o nabízení oprav za snížené sazby, rychlé vyřizování servisních požadavků nebo zvyšování dovedností prostřednictvím školení,“ řekla Elena Burnhill, CPS Programme Manager, Canon Europe.
Vedle služeb pro profesionální zákazníky myslí Canon i na běžné spotřebitele. Příkladem může být členský program „Canon Club“ vytvořený tak, aby zajistil, že všichni uživatelé Canon budou mít přístup k podpoře komunity. Od svého spuštění v roce 2022 platforma vytvořila živou online komunitu podobně smýšlejících kreativců, kteří si navzájem sdílejí nápady a rady – a přitom sbírají body, na základě kterých pak postupují do dalších úrovní členství. Uživatelé Canon, kteří nesplňují podmínky pro nové profesionální služby Canon, budou moci nadále podávat požadavky na servis a opravy prostřednictvím svého účtu Canon.