Zuzana Plzenská je novou marketingovou manažerkou TD Synnex
„Zuzana přichází s bohatými zkušenostmi z nadnárodních IT společností. Pevně věřím, že je zužitkuje ve prospěch TD Synnex, v projektech podpory našeho produktového portfolia i prezentaci přidané hodnoty, kterou partnerům a jejich prostřednictvím i koncovým uživatelům přinášíme. Vítám Zuzanu, která se stává důležitou posilou našeho týmu, a přeji jí hodně úspěchů v novém zaměstnání,“ uvedl generální ředitel TD Synnex Pavel Salák.
V pozici marketingové manažerky zodpovídá Zuzana Plzenská za kompletní firemní marketingovou strategii a její plnění. V úzké spolupráci s obchodními týmy a výrobci bude připravovat marketingové kampaně na podporu prodeje a rozvíjet vztahy s partnery i celou IT komunitou. Jde přitom jak o centrální strategické projekty TD Synnex, tak dílčí aktivity jednotlivých divizí. K její pracovní náplni bude patřit rovněž online marketing a řízení aktivit na sociálních sítích.
Zuzana Plzenská má dlouholeté zkušenosti z B2B marketingu a komunikace v prostředí velkých IT společností s mezinárodní působností. Zastávala seniorní marketingové pozice například ve společnostech Sabris (poskytovatel IT služeb na platformě SAP, OpenText a Microsoft v regionu CEE) nebo OpenText (kanadský poskytovatel řešení pro správu podnikových informací) a jejich partnerů.
Zuzana Plzenská má dvě děti, ve volném čase ráda sportuje, věnuje se například turistice, inline bruslení nebo skialpinismu.