KOMIX se rozdělí na dvě samostatné společnosti
Společnost KOMIX se věnuje vývoji zakázkového softwaru pro široké spektrum klientů počínaje úřady státní správy v České republice až po velké mezinárodní korporace jako například ŠKODA AUTO, Nestlé a Reist Telecom.
Počátkem roku 2023 dojde k rozdělení KOMIXu na dvě společnosti se zaměřením na rychle rostoucí sektory vládní a komerční sféry.
- KOMIX s.r.o. bude pokračovat ve svých aktivitách pod vedením generálního ředitele Tomáše Rutrleho, a to počínaje 1. lednem 2023. KOMIX se bude nadále zaměřovat výhradně na zákazníky z veřejné sféry a bude poskytovat komplexnější služby a podporu, a to společně s dalšími podobně orientovanými týmy ze skupiny. Autocont, AEC a CESEA jsou klíčovými partnery pro KOMIX ve skupině Aricoma Group.
- KOMIX Digital s.r.o. oficiálně zahájí svoji činnost 1. ledna 2023 pod vedením nového generálního ředitele Roberta Nagranta. KOMIX Digital, společně s dalšími společnostmi ze skupiny Aricoma Group, se zaměří na obchodní rozvoj velkých korporátních klientů v evropském regionu. Mezi úzce propojené společnosti patří Clearcode, Cleverlance, Musala Soft, Seavus a Stratiteq.
„Po 30 letech úspěšného vývoje softwaru pro různé druhy zákazníků jsme dosáhli bodu, kdy větší podnikatelský smysl dává společnost rozdělit a zaměřit se na specifické potřeby různých druhů klientů. Svým kolegům, kteří se připojují ke KOMIX Digital, přeji mnoho úspěchů,“ řekl Tomáš Rutrle.
Cílem probíhající změny je zaměřit se na obě oblasti napřímo a vyvážit tržní sílu a synergie uvnitř Aricoma Group. Jako nezávisle řízené společnosti budou mít obě firmy lepší podmínky k dosahování dlouhodobého růstu a hodnot pro zákazníky, zaměstnance i investory.
„Oslava 30 let KOMIXu je úžasnou příležitostí, jak dobýt svět po svém. Je mi ctí převzít vedení společnosti KOMIX Digital, která se bude orientovat na komerční zákazníky. Cílem je být minimálně tak tak dobrými partnery pro naše zákazníky, jako jsme byli doposud a přinášet nové nápady, které budou posilovat a rozvíjet naše partnerství. Hlavní výzvou je zaměřit se na zákazníky v Evropě, kde jsme již aktivní a plánujeme dosáhnout další expanze,“ řekl Robert Nagrant.