DNS se obléká do nového kabátku
Společnost DNS říká, že každý její krok vedl od samého začátku k jedinému cíli – pečlivě naslouchat a společně zvolit nejlepší řešení tak, aby přinášela svým obchodním partnerům skutečnou přidanou hodnotu na každém novém projektu. Jedním ze záměrů je proto i další zlepšování komunikace, aby naši partneři, dodavatelé i kolegové a členové IT komunity, DNS vnímali jako spolehlivé partnery a odborníky. Neměníme tím naše hodnoty, způsob naší práce, ani naše dlouhodobé vztahy.
Jednou z cílů současných změn je pak také posílení značky tak, aby byla společnost jasně rozpoznatelná, srozumitelná a akční. DNS inovuje a modernizuje, ale zůstává čitelná a budujeme dobré vztahy.
Nový design je modernější a autentičtější, a zároveň jasně reprezentuje firemní vizi a nové cesty. Nedílnou součástí nového vizuálního stylu je nové logo, které se zjednodušilo. Jeho základem je trojúhelník, který symbolizuje snahu být vždy o krok napřed a tvořit distribuci pro budoucnost. Zároveň evokuje písmeno D, které navazuje na původní stužku složenou ze tří stran a symbolizující distributora, partnera a vendora.
„Nepravidelnost působí svěžím, otevřeným dojmem a charakterem, protože naše firma není uzavřená a přijímá nové výzvy.“
Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii a barvy. Jako součást nové identity vznikl také systém pro sjednocení log a značek spojených s DNS.
V následujících měsících budou postupně nové vizuály nahrazovat ty původní. Celý proces by měl být dokončen do konce roku 2022.
„Neděláme revoluci a neměníme směr, věříme, že náš nový design se bude líbit i vám a že se brzy ztotožníte s menší změnou. Jsme to stále my, tým DNS.“