Xerox založil softwarovou divizi CareAR
Nově založená společnost CareAR, A Xerox Company, konsoliduje CareAR, DocuShare a XMPie do jedné holdingové firmy s názvem CareAR Holdings. Nová platforma CareAR Service Experience Management je oceněna na 700 milionů dolarů a získává investici ve výši 10 milionů dolarů od společnosti ServiceNow, přední společnosti v oblasti řízení digitálních služeb.
Společnost CareAR povedou prezident a provozní ředitel společnosti Xerox Steve Bandrowczak, který rozšíří svou současnou roli také o funkci předsedy představenstva společnosti CareAR, a Sam Waicberg, původní zakladatel společnosti Care, který bude zastávat funkci prezidenta společnosti CareAR.
Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou Xerox získal akvizicí společnosti CareAR na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívání znalostí zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality.
Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími. Technologie rozšířené reality mění ekosystém poskytování služeb a řeší klíčové výzvy v oblasti udržitelnosti a pracovní síly, včetně:
- Posílení podpory pracovníků pomocí vizuálních nástrojů a přístupu k datům, která jsou potřebná k soustavnému poskytování kvalitních služeb pro zaměstnance ve službách i pro koncové zákazníky. Současně poskytovatelům služeb snižuje provozní náklady a emise skleníkových plynů.
- Pomoci při hledání talentovaných nováčků – především v souvislosti s odchodem pracovníků do důchodu. Vzhledem k tomu, že současná pracovní síla stárne a odchází do důchodu, servisní organizace se již nebudou moci spoléhat na odbornou přípravu založenou na učňovském vzdělávání, které udržovalo chod podniků po celá desetiletí. CareAR pomůže využít a optimalizovat čas zkušených zaměstnanců a nezkušeným pracovníkům umožní čerpat ze znalostní databáze vytvořenou a spravovanou umělou inteligencí společnosti CareAR.
- Podpory cílů udržitelnosti a společenské odpovědnosti zaměstnavatelů v oblasti služeb. CareAR usnadňuje vykonávání preventivních a údržbových činností na dálku, takže technici nemusí tak často vyjíždět do terénu. Méně výjezdů vede k menšímu počtu přejezdů nákladních vozidel, čímž se snižují emise uhlíku v servisních organizacích. A lépe informovaní zaměstnanci přispívají k vytváření bezpečněji pracovního prostředí.
„Společnost Xerox vyvinula systém CareAR tak, aby poskytoval funkce, které potřebují odvětví náročná na služby, s instrukcemi v reálném čase, vizuálními nástroji a přístupem k datům na dosah ruky každého uživatele, a to vše díky prediktivní umělé inteligenci,“ řekl místopředseda představenstva a generální ředitel Xerox John Visentin. „Díky tomu, že se nám povedlo vytvořit platformu, která je intuitivní pro pracovníky zvyklé používat digitální technologie, a díky investicím společnosti ServiceNow věříme, že CareAR bude udávat směr v oblasti service experience managementu, a promění odvětví v době, kdy je to nejvíce potřeba.“