Kaspersky zautomatizoval objednávky a správu licencí pro partnery a distributory

7. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Plně automatizovaný a významně rychlejší je nyní proces pravidelného objednávání a spravování licencí k produktům společnosti Kaspersky. Umožňuje to aktualizovaná verze License Management Portalu (LMP), přes který poskytovatelé spravovaných služeb (MSP) získávají a spravují bezpečnostní řešení Kaspersky.

Proces obnovování a objednávání nových licencí pro partnery a distributory je tak nyní automatizovaný a lze jej provést několika kliknutími namísto dřívější e-mailové korespondence. Nový přehledný konfigurátor produktů také výrazně zjednodušuje výběr vhodných nabídek společnosti Kaspersky.

Snadnost obchodování je důležitým hlediskem, které partneři při výběru produktů, na jejichž prodeji chtějí spolupracovat, zvažují. Téměř polovina prodejců v USA (45 %) ji dokonce uvedla jako hlavní výhodu. Může se skládat z různých faktorů, z nichž jedním je použitelnost partnerských nástrojů dodavatele – zákaznického portálu, programu, procesu dodání atd. Čím méně kroků je při tom zapotřebí, tím více se partner může soustředit na rozvoj svého podnikání a prodeje. A to je v konečném důsledku výhodné pro obě strany.

Díky aktualizaci funkcí portálu mohou nyní partneři společnosti Kaspersky, kteří využívají pravidelně obnovované (roční, nepředplacené) licence, používat LMP pro registraci smluv, obnovování licencí a zadávání nových objednávek. Portál vytváří pro všechny tyto scénáře přirozené interaktivní rozhraní s minimem potřebných akcí, jako je výběr požadovaných produktů z konfigurátoru a provedení objednávky kliknutím na jediné tlačítko. Jakmile je požadavek schválen a licence dodány, partner obdrží e-mailové oznámení na adresu uvedenou při zadávání požadavku. Žádná další komunikace s distributorem nebo prodejcem není zapotřebí – proces schvalování je plně automatizovaný a obsluhovaný samotným portálem.

Nový konfigurátor umožňuje také pohodlnější výběr objednávaných produktů. Partneři mohou při výběru a sestavování balíčku různých produktů a služeb postupovat krok za krokem tak, aby vytvořili jejich optimální kombinaci, která zvyšuje úroveň ochrany zákazníků pomocí řešení společnosti Kaspersky.

Aktualizované rozhraní LMP také zjednodušuje práci distributorů. Jejich úloha sice zůstává stejná – pomáhat partnerům svými odbornými znalostmi v oblasti prodeje, vývoje a finančních programů – mohou však ušetřit čas strávený rutinním schvalováním a soustředit se na rozvoj svého podnikání. Místo vytváření a potvrzování objednávek v nástroji pro správu objednávek dodavatele stačí distributorům jediné kliknutí, aby po kontrole finančních podmínek partnera potvrdili zadání objednávky prostřednictvím LMP. Ovládací panel poskytuje všechny potřebné informace o objednávkách od konkrétního partnera a také možnost v případě potřeby kontaktovat společnost Kaspersky nebo partnera.

„Chceme, aby byli naši partneři úspěšní, a proto jim obchodování s námi maximálně usnadňujeme. Aktualizací portálu pro správu licencí se snažíme zlepšit pracovní prostředí našich partnerů při zadávání objednávek,“ uvedl Kirill Astrakhan, ředitel globálního oddělení partnerských programů ve společnosti Kaspersky. „Aktualizovaný portál LMP je plně integrován s portálem United Partner Portal společnosti Kaspersky a umožňuje našim partnerům okamžitě zadat objednávku jakéhokoli B2B produktu, včetně končícího prodloužení platnosti a schválených registrací smluv, a to pouhými několika kliknutími. Spolu s LMP jsme připravili také aktualizaci pro registraci smluv, která zvyšuje užitnou hodnotu bezpečnostních řešení Kaspersky tím, že zákazníkům nabízí optimálně nakonfigurované balíčky produktů.“

Chcete-li se dozvědět více o výhodách programu United Partner Program společnosti Kaspersky a stát se jejím partnerem, přejděte na tento odkaz.

Registrovaní partneři společnosti Kaspersky mohou začít používat portál pro správu licencí prostřednictvím tohoto odkazu.

Obrazová galerie:

Podobné články

Petr Mojžíš, Security Architect ve společnosti ANECT

Co je bezpečnostní hardening a jak na něj?

22. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ANECT)
Při koupi nového zařízení, softwaru nebo cloudové služby očekáváte, že budou standardně zabezpečené. Bohužel však platí opak. Abyste dosáhli maximální úrovně zabezpečení, musíte vše, co zavádíte, krok za krokem konfigurovat tak, aby to odpovídalo vašemu prostředí. Čtěte více

Celosvětové výdaje na kybernetickou bezpečnost letos vzrostou o 12,2 %

27. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
IDC očekává, že celosvětové výdaje na bezpečnost vzrostou v roce 2025 meziročně o 12,2 %. Rostoucí složitost a četnost kybernetických hrozeb - urychlená umělou inteligencí - nutí organizace přijímat pokročilejší obranná opatření. V důsledku toho se předpokládá, že výdaje na bezpečnost budou po období mezi lety 2023 až 2028 trvale růst až na 377 miliard dolarů. Čtěte více

Stabilní a odolný: Takový byl podle IDC vloni trh s bezpečnostními zařízeními

12. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle společnosti IDC byly celkové tržby na trhu s bezpečnostními zařízeními stabilní. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 trh vykázal 1,5% růst v tržbách a dosáhly 5,1 miliardy dolarů (meziroční nárůst 77 milionů dolarů). Z hlediska tržeb si vloni nejlépe vedl region EMEA s meziročním nárůstem o 12,4 %. Dodávky činily 1,2 milionu kusů (2,7% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023). Čtěte více

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více