Na český a slovenský trh oficiálně míří další značka smartphonů

21. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oppo)
Už brzy na náš trh oficiálně vstoupí značka OPPO, aktuálně jeden z největších světových výrobců smartphonů. Na tuzemské trhy značka vstoupí se smartphony řady OPPO Reno5, které zaujmou vlastnostmi, jako je podpora 5G sítí, bohatá výbava nebo dostupné ceny.

Značka OPPO oficiálně vstoupí na český a slovenský trh v horizontu několika týdnů, a to spolu se speciální nabídkou. Vstup na trh značka zahájí prodejem zástupců produktové řady OPPO Reno5. Postupně však bude OPPO na český trh uvádět další produkty ze svého portfolia, například sluchátka.

V České republice budou telefony k dispozici prostřednictvím distributora IRD distribuce, na Slovensku budou k dostání u Westechu.

Zaměření na inovace a design

Společnost OPPO byla založena v roce 2004 a velmi rychle si získala silnou pozici na trhu. V současné době je OPPO jedním z největších výrobců smartphonů na světě. Meziročně firma roste o desítky procent, a to i v této době, kdy se růst konkurenčních společností často naopak zpomaluje.

Aby mohla značka OPPO na vysoce konkurenčním trhu mobilních telefonů uspět, investuje miliardy dolarů do výzkumu a vývoje a spolupracuje s předními světovými designéry. Jen v roce 2019 investovala společnost OPPO do výzkumu 1,42 miliardy dolarů a v následujících třech letech investuje další 7,2 miliardy dolarů. OPPO provozuje šest výzkumných institutů a čtyři výzkumná centra, ve kterých pracuje přes 10 000 vědců a výzkumníků – to je 25 % všech zaměstnanců společnosti. Produkty OPPO vznikají v devíti výrobních centrech vybavených nejmodernějšími technologiemi. Ze 70 % je výroba plně autonomní a na 90 % je automatizováno testování produkce.

Expresní nabíjení a špičkové fotoaparáty

Při vývoji smartphonů se OPPO soustředí především na kvalitu fotografií a displejů nebo na extrémně rychlé dobíjení baterií. Jedním z hlavních cílů značky je také zpřístupnit široké veřejnosti nejnovější mobilní síť 5G, a to i v nižších produktových řadách.

Technologie patentovaného bleskového nabíjení SuperVOOC/VOOC umožňuje dobíjení baterií smartphonů výkonem až 65 wattů. V závislosti na konkrétním produktu a kapacitě dané baterie to u průměrného OPPO zástupce znamená až dvě hodiny telefonování po pěti minutách dobíjení i dobití smartphonů na 95 % kapacity baterie za 30 minut.

Pro značku OPPO je také důležitý design produktů, ale ne na úkor kvality nebo užitné hodnoty, právě naopak. I k designu značka přistupuje tak, aby bylo používání jejích produktů především pohodlné a praktické. OPPO smartphony běží na OS Android, který je doplněný o vlastní uživatelsky přívětivou nadstavbu ColorOS. To uživatelům umožňuje kreativní nastavení prostředí telefonu podle vlastních preferencí, zvyklostí nebo třeba nálady.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Ilustrační foto (Motorola)

Samsung se znovu stal nejprodávanější značkou chytrých telefonů

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový prodej smartphonů v prvním čtvrtletí roku 2024 podle IDC meziročně vzrostl o 7,8 % a Samsung se znovu vyhoupl do pozice nejprodávanějšího výrobce. Čtěte více

Doogee představilo odolný smartphone s nočním viděním a dvojicí displejů

14. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Doogee)
Společnost Doogee doplnila svou řadu S o odolný chytrý telefon S200 5G, který svým uživatelům nabídne maximální spolehlivost a výdrž i v těch nejextrémnějších podmínkách. Nový model dále nabídne například kameru s nočním viděním nebo sekundární displej na zádech telefonu. Čtěte více

Motorola: chytrý telefon ThinkPhone (2025)

13. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Motorola)
Společnost Motorola představila novou generaci telefonu ThinkPhone určeného pro podnikatele a firemní uživatele. Telefon s pokročilými bezpečnostními funkcemi a softwarem, který bez problémů spolupracuje s počítači Lenovo ThinkPad, byl navržen pro zákazníky, kteří potřebují hardwarovou spolehlivost bez toho, aniž by obětovali efektivitu a funkčnost. Čtěte více
Lukáš Knotte, country manager Infinixu pro ČR a SR

Infinix prodal za dva roky působení na českém a slovenském trhu téměř 130 tisíc smartphonů

26. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infinix)
Značka Infinix se etablovala na českém a slovenském trhu. Za dva roky se prodalo přes 126 000 kusů všech modelů čínského výrobce, který se tak pevně usadil na pátém místě prodejnosti. Oblibu si získal především inovativními technologiemi pro rychlé nabíjení, bohatým obsahem balení, ale hlavně skvělým poměrem cena/výkon. Čtěte více