HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce

17. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. oznámila rozšíření svého programu HP Amplify — na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen. Optimalizace programu má podněcovat dlouhodobý růst a digitální transformaci v souladu s měnícím se spotřebitelským prostředím.

Partnerský program, jenž byl po spuštění v roce 2020 zpřístupněn komerčním partnerům a který staví na jednotné integrované struktuře, nabízí znalosti, funkce a nástroje pro spolupráci, jež jsou nezbytné pro podporu digitální transformace a růstu při neustálém vývoji nákupního chování spotřebitelů. Společnost HP 2. srpna 2021 zahájí postupnou integraci partnerů ze segmentu retailu a etailu do programu HP Amplify, která bude pokračovat až do konce kalendářního roku.

Program HP Amplify staví na zjednodušené struktuře dvou hlavních statutů – Synergy a Power. Program je od základů navržen tak, aby efektivně odměňoval partnery za uskutečněné prodeje, motivoval je k užší spolupráci a pomáhal rozvíjet jejich schopnosti. Zároveň má přispívat k urychlení digitální transformace prostřednictvím získaní příslušných znalostí a poskytnutých podpůrných nástrojů ze strany HP.

„Pro celé IT odvětví a především pro prodej prostřednictvím maloobchodních kanálů zjevně platí, že pokračování v zavedených obchodních postupech již není možné. Program HP Amplify našim partnerům nejen usnadňuje vzájemné podnikání s HP, ale nabízí jim i jasnou cestu, vybudovanou na osvědčených základech, jak své podnikání přizpůsobit dnešním podmínkám a zároveň si zajistit dlouhodobý udržitelný růst do budoucna,“ uvedl Pavel Machovský, Country Channel Manager společnosti HP Inc. pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. „Ve spolupráci s komunitou našich partnerů průběžně analyzujeme, jaké zkušenosti mají spotřebitelé s našimi výrobky a službami, investujeme do sdílených schopností a rozvíjíme nové trendy, abychom si i nadále udrželi maximální konkurenceschopnost.“

Přepisujeme způsob maloobchodního prodeje

Segment maloobchodu zažívá období výrazných změn, k nimž přispívá narůstající poptávka po domácích produktech určených k práci, výuce i k zábavě – to vše je výrazně umocněno také pandemií. Pro vybudování a udržení flexibility, jež je pro dnešní podnikání nezbytná, bude podle agentury Gartner zásadní, nakolik dokážou prodejci podchytit a využít stávající zkušenosti se změnami  spotřebitelského chování zákazníků.

Zatímco provoz v kamenných obchodech klesal, tržby na internetu vzrostly v roce 2020 celosvětově o více než 27 %, do roku 2025 se předpokládá, že budou reprezentovat 40 % celkových tržeb v maloobchodních prodejích. S ohledem na trendy, jako jsou hybridní způsob práce a přetrvávající růst online prodeje, se stává partnerství mezi prodejci a výrobci v maloobchodním segmentu zásadnější než kdykoli dříve. Zavedením programu HP Amplify umožní společnost HP svým retail a etail partnerům zohlednit a využít probíhající změny k maximálnímu uspokojeni měnících se potřeb koncových zákazníků a zajištění budoucího obchodního růstu.

Výkon, schopnosti a spolupráce

Program HP Amplify nabízí společnou platformu navrženou způsobem, aby umožňovala implementaci progresivních strategií pro úspěšné uvádění výrobků na trh se zaměřením na tři základní pilíře: výkon, schopnosti a spolupráci.

Výkon

HP Amplify odměňuje partnery za plnění různých výkonnostních ukazatelů, vázaných na tržby a  prodávaná portfolia HP produktů. Strukturovaný systém odměňování umožní partnerovi přehlednou orientaci v možných kompenzacích ze strany HP a výrazně tak zvýšit jeho celkovou profitabilitu.

Schopnosti

Vedle vlastních  odměn z uskutečněných prodejů  poskytuje program HP Amplify také benefity za získávání nových nebo prohloubení stávajících obchodních dovedností a schopností, osvojování poznatků na základě analýz dat a zvyšování zákaznické spokojenosti v internetových i kamenných obchodech. Posilování a rozvoj nových schopností jsou založeny na klíčových trendech trhu, spotřebitelských trendech, srovnávacích testech a osvědčených postupech. Program HP Amplify odměňuje partnery, kteří ve světě, jemuž dominuje online obchod a digitální způsob nakupování, průběžně investují do zvyšování své vlastní konkurenceschopnosti.

Spolupráce

Transformační změna vyžaduje partnerství založené na spolupráci. Společnosti, které pravidelně spolupracují s dodavateli, vykazují vyšší růst, nižší provozní náklady a vyšší ziskovost než jejich konkurenti v daném odvětví.6 Partneři, kteří poskytují klíčové údaje o společném businessu, budou moci očekávat díky společné a oboustranné analýze dat i pozitivnější výsledky směrem k zákazníkům v podobě vyšších a profitabilnějších prodejů.

Cesta k udržitelnější budoucnosti

Partnerský program HP Amplify poskytuje partnerům také volitelnou cestu k udržitelnější budoucnosti. Program HP Amplify Impact byl ve vybraných zemích představený obchodním partnerům počátkem tohoto roku a do České a Slovenské republiky bude uvedenen ve druhé polovině roku 2021. Program HP Amplify Impact reprezentuje první program k hodnocení a školení partnerů v tomto odvětví, zaměřený na prosazování smysluplných změn napříč třemi pilíři udržitelného dopadu (Sustainable Impact) společnosti HP, jimiž jsou planeta (s důrazem na opatření v oblasti klimatu), lidé (s důrazem na lidská práva a sociální spravedlnost) a společenství (s důrazem na digitální rovnost – tedy rovnocenný přístup k technologiím u různých skupin obyvatel).

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

TD SYNNEX představil partnerský program zaměřený na umělou inteligenci

13. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD Synnex)
Společnost TD SYNNEX představila program Destination AI určený pro partnery, kteří chtějí být v čele technologického pokroku poháněného umělou inteligencí a využít jej pro prodej služeb svým zákazníkům. Destination AI je sada služeb, technologií a informačních zdrojů, které partnery provedou světem AI a pomohou jim maximálně využít příležitostí na tomto trhu. Čtěte více

Pure Storage mění partnerský program. Partnerům pomůže urychlit jejich cestu k ziskovosti a růstu

7. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Společnost Pure Storage představila aktualizovaný partnerský program pro prodejce řešení Pure. Cílem změn je výrazně zvýšit ziskovost partnerů tím, že jim program umožní vést zákazníky k úspěšné transformaci datových úložišť a vynikajícím obchodním výsledkům. Čtěte více
Nové řešení HPE MSA Gen7 v provedení 2U

HPE rozšiřuje program Smart Choice o inteligentní řešení pro efektivní ukládání dat HPE MSA Gen 7

24. 1. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
HPE Smart Choice představuje jednoduchý přístup k modernizaci IT, který firmám nabízí předem vybrané konfigurace zařízení. Nasazení a správa nového hardwaru se tak výrazně zjednodušují. V kombinaci s novým diskovým úložištěm HPE MSA Gen7 vzniká ideální nabídka pro zákazníky, kteří hledají vysoký výkon a spolehlivost za atraktivní cenu. Čtěte více

Cisco v únoru 2026 spustí nový partnerský program. Do rozvoje partnerů investuje dvě miliardy korun

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco po téměř třech dekádách zásadně změní svůj partnerský program. Hlavním cílem je více motivovat partnery k trvalému zvyšování kvalifikace a odborných dovedností. To jim má pomoci nabízet inovativní řešení na míru klientům a flexibilně se přizpůsobovat vývoji trhu moderních technologií. Zavedení programu Cisco 360 bude postupné a plné spuštění se očekává v únoru příštího roku. Čtěte více