Cooler Master odhalil dceřinou značku Master XP

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cooler Master)
Společnost Cooler Master přichází s marketingovou a eventovou značkou Master XP a představuje její identitu včetně loga a webové prezentace. Master XP kombinuje relativně novou techniku marketingu – gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) s komunikací a zábavou.

Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010, také označovanou jako Zoomers). Stěžejními body, které Master XP propojuje v jeden, jsou značka, inovace a pohlcující zážitek. Cílem je vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů generace Z.

Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.

Hlavní misí je vytvořit silnou platformu pro interakci a zapojení mladé generace díky integraci gamifikačních metod. Zároveň si Master XP stanovila budoucí vizi vytvořit přeshraniční komunikační kanál skrze zábavné a pohlcující herní zážitky.

„Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky a oslovit je s případnou spoluprací na rozšíření jejich podnikání inovacemi a novými technologiemi,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP, a dodal: „Nový web podporuje naše cíle a umocňuje vnímání značky jako celku.“

Logo a vizuální identita

Zvolený font a logo odráží celkovou koncepci značky Master XP a prezentuje ji jako energickou a hravou. Výrazné rozpoznatelné logo je flexibilní pro použití v různých digitálních médiích. Je jednobarevné, bílé s fialovým detailem v písmenu X, která připomíná původ z rodiny Cooler Master.

Pro více informací navštivte https://masterxp.com/ nebo oficiální sociální sítě.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Zástupci společnosti Aricoma přebírají ocenění

Společnost Cisco ocenila nejlepší lokální partnery

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Společnost Cisco v listopadu na Partnerském dni ocenila nejlepší české partnery za fiskální rok 2024. Stejně jako vloni se tři ocenění týkala inovativních řešení v oblasti cloudu, technologií pro vzdálenou spolupráci a významné technologické inovace. V dalších kategoriích byli oceněni partneři, kteří se zaměřují na státní správu a privátní sektor. Čtěte více

Slavnostní předání ocenění HP Partner roku 2024 v Budapešti

28. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP během exkluzivního setkání s nejvýznamnějšími obchodními partnery z České republiky a Slovenska předala prestižní ocenění HP Partner roku 2024. Slavnostní ceremoniál proběhl minulý týden v Budapešti na lodi Boatanic s malebným výhledem na Budínský hrad. Akce se konala za podpory společností AMD a Microsoft. Čtěte více

Geetoo Holding přebírá společnost Data Force

25. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geetoo Holding)
Technologická skupina Geetoo Holding investující do IT, dosáhla dohody se zakladateli společnosti Data Force, významného poskytovatele služeb v oblasti ukládání, zálohování, archivace a virtualizace dat, ale také IT správy, automatizace, monitoringu a kontejnerizace. Čtěte více

Značka TrueCam končí, přechází pod LAMAX

22. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LAMAX)
Oblíbené autokamery TrueCam přechází pod značku LAMAX. Ta bude dál pokračovat v jejich vývoji, kdy zúročí své bohaté zkušenosti s výrobou spotřební elektroniky. Čtěte více