Online konferenci eD PROFI sledovalo přes 400 diváků
Online setkání bylo možné sledovat na třech platformách – přes speciální webovou mikrostránku, Facebook a YouTube. „Průměrná sledovanost se během dne držela okolo 295 diváků s průměrným časem sledování 2 hodiny a 10 minut, což hodnotíme jako skvělý výsledek,“ uvedla event manažerka eD systemu Martina Brauner s tím, že u klasických, offline akcí eD PROFI, se účast pohybuje okolo 200 lidí.
Vysílalo se od 9 hodin ráno z pražského profesionálního 3D studia, kde nechyběla dlouholetá moderátorka eD PROFI akcí Hana Koutná. Společně s ní na úvod vystoupil marketingový ředitel eD Šimon Churý, který divákům naznačil, že jde o přípravu na online marketingovou komunikaci pro rok 2021.
Na obrazovkách diváci zhlédli během dne celkem 12 prezentací od 16 „spíkrů“. Většina z nich prezentovala právě z virtuálního studia, mnozí však byli připojeni na dálku ze svých domovů či kanceláří. „Pro většinu z nich to byla vůbec první zkušenost před kamerami, natož před zeleným klíčovacím plátnem. Prvotní nervozita ale rychle opadla a po skončení prezentací všichni potvrdili, že to byl zajímavý zážitek,“ popsala atmosféru Brauner.
Z aktuálních IT novinek byla řeč například o 27" prohnutém monitoru Samsung Odyssey G7, multifunkci Lexmark MB2338adw nebo ryze českých vysoce zabezpečených Wi-Fi routrech Turris. Zástupci značky Intel si pro diváky dokonce připravili prezentace hned dvě.
Konference eD systemu tradičně doplňují i speciální hosté, a ani o ty nebyla online akce ochuzena. V dopoledním bloku se slova ujal Vítězslav Páral ze společnosti REMA Systém a prodejcům představil projekt zpětného odběru elektra, do kterého se eD nově zapojilo. Po obědové pauze prezentoval za holding DFMG (Digital First Marketing Group) druhý speciální host, přední český digitální marketér Tomáš Jindříšek o tom, jak lépe a efektivněji prodávat v digitálním světě.
Součástí přednášek byl vždy prostor pro dotazy sledujících z řad IT resellerů. Ti mohli své otázky posílat v průběhu prezentací. Interaktivitu konference na závěr akce doplnila i tombola, kterou eD uspořádalo formou kvízu přes aplikaci Kahoot. Zúčastnilo se jí téměř 150 soutěžících a 63 nejlepších bylo oceněno hodnotnými cenami, mezi kterými byly tiskárny, LCD diplej, flash disky, paměťové karty i vouchery do eD SHOPu.
Po vyhlášení výherců vystoupil na závěr online konference ještě jednou marketingový ředitel eD, který poděkoval za skvělý výkon moderátorce, všem zúčastněným značkám, sledujícím i realizačními týmu z řad eD i mimo něj. „Na závěr bych chtěl ještě prozradit úplnou novinku v naší nabídce, kterou spustíme v prosinci. Jde o novou službu DAAS, to znamená pronájem IT zařízení. Ta přinese našim partnerům nové zákazníky, kteří aktuálně nemohou nakupovat IT zboží jako investici, ale jsou připraveni si jej pronajímat jako službu,“ prozradil Šimon Churý.
Spolu s eD se do akce zapojilo dalších 12 společností – Armor, Canon, DFMG, HP, Intel, Lexmark, REMA Systém, Samsung, Western Digital a Xerox.