Lucie Dvořáková vede oddělení zákaznické podpory Esetu
„V oblasti zákaznické podpory mám dva cíle. Na prvním místě je zákazník, a proto je mým záměrem poskytnout kvalitní péči o něj tak, aby měl jistotu, že kdykoliv se na nás obrátí, bude spokojený. Pokud se nám podaří v něm tento pocit vyvolat, rád se o něj podělí i s ostatními. To nám může přinést i další potenciální zákazníky. Druhým cílem je péče o lidi uvnitř týmu. Protože spokojený tým lidí se stává i týmem výkonnějším a na lidech může firma stavět,“ popsala své ambice Lucie Dvořáková.
Lucie Dvořáková (38) studovala obor Sociální práce na Univerzitě Karlově. Má letitou praxi ve finančním sektoru. Přináší si zkušenosti z pozice onboarding manager nadnárodní společnosti Worldline, kde měla na starosti zpracování smluv, na jejichž základě se zákazníkům dodávaly platební terminály. Před tím působila šest let v Komerční bance jako specialista klientské linky platebních karet. Volný čas nejraději tráví se synem, má ráda hudbu, sportuje a ráda peče.