Kaspersky vyhrála MSP Innovation Awards Europe

21. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Společnost Kaspersky byla oceněna jako Best Managed Services Partner (MSP) Programme za rok 2020 v soutěži MSP Innovation Awards Europe. Ocenění pořadatelem Channel Partner Insight je pro Kaspersky obzvláště cenné z toho důvodu, že je pro ni MSP strategickou prioritou, do které významně investovala.

V případě společnosti Kaspersky vyzdvihli pořadatelé letošního ročníku především to, jak mohou partneři MSP využívat výhody programu. Jejich hodnocení se totiž zakládalo na celé řadě výpovědí partnerů, kteří s Kaspersky spolupracují v celé Evropě. U nich Kaspersky sklízí pochvalu za to, jak jim partnerský program pomáhá zvýšit jejich status důvěryhodného partnera v oblasti kybernetické bezpečnosti. Kaspersky byla zároveň finalistou i v dalších dvou kategoriích – Best MSP Support a Best Security Offering. Tyto ceny jsou navrženy tak, aby ocenily prodejce, distributory a MSP v celé Evropě, kteří patří mezi přední společnosti v oblasti spravovaných služeb.

European MSP Innovation Awards je nezávislá soutěž, která hodnotí především inovace a dosažené výsledky v rámci evropských prodejních kanálů během jednoho roku. Společnost Kaspersky podle poroty předložila velmi přesvědčivou prezentaci toho, jak vylepšuje a inovuje kyberbezpečnostní MSP přidáváním nových specializací v rámci programu United Partner Program.

V lednu minulého roku spustila společnost Kaspersky nový globální United Partner Program. Kromě nových benefitů a nástrojů pro partnery bylo jednou z hlavních novinek přidání specializací. Ty partnerům pomáhají odlišit se od konkurence, získat další benefity a požadovanou úroveň podpory prodejců v konkrétních oblastech podnikání.

United Partner Program byl na trhu velmi dobře přijat jak partnery, tak i analytickými agenturami. Celosvětová analytická agentura Canalys zařadila program United na první místo mezi všemi prodejci IT. Mimo jiné vyzdvihli význam specializací: „Největší meziroční nárůst ratingu je v akreditačních a specializačních programech (+9,9 %).“

Na začátku tohoto roku spustila společnost Kaspersky svůj vlastní License Management Portal (LPM) – nový samoobslužný non-stop portál pro MSP partnery a prodejce předplatných, kde mohou objednávat a spravovat předplatné licencí.

„Abychom vyšli vstříc potřebám MSP neustále rozšiřujeme portfolio produktů, které jsou k dispozici v rámci modelu MSP. Velkou pozornost věnujeme pomoci MSP partnerům s rozvojem jejich bezpečnostních postupů a rozšiřováním kyberbezpečnostních služeb. Pomáháme jim rovněž s doporučením nejvhodnějších řešení pro konkrétní typ společnosti a zároveň i s odbornými školeními,“ uvedl Chris Connell, Deputy Vice President of Global Sales a Director of European Operations v Kaspersky.

Podobné články

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více
Foto: Algotech

Tržby z prodeje bezpečnostních produktů vloni vzrostly o 15,6 %

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové tržby za bezpečnostní produkty dosáhly v roce 2023 celkem 106,8 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 15,6 % oproti roku 2022. Růst tržeb byl výrazný – podle IDC zaznamenalo dvouciferný meziroční nárůst všech šest sledovaných kategorií. Růst by měl navíc pokračovat přinejmenším do roku 2028. Čtěte více