Marketing v Adastře řídí Ivo Mareček

29. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Na pozici ředitele marketingu ve společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který dříve působil například v T-Mobilu či v Deutsche Telekom. Jeho úkolem je především posílení vnímání Adastry jako lídra v oblasti digitalizace a posílení digitální komunikace.

Ivo Mareček do Adastry přišel s desetiletými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve společnostech T-Mobile (téměř šest let) či Deutsche Telekom (necelé čtyři roky).

V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekomu zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost.

Facebooková stránka T-Mobilu získala pod jeho vedením dvě ocenění. V roce 2014 za nejlepší českou firemní facebookovou stránku a v roce 2013 za nejlepší marketing na sociálních sítích.

Hlavním úkolem nového marketingového ředitele Adastry bude posílení komunikace prostřednictvím digitálních kanálů a budování povědomí o Adastře jako lídrovi v oblasti digitalizace firem.

„Ivovou prioritou je nastavit novou marketingovou a komunikační strategii. Chceme, aby Adastra byla volbou č. 1 pro firmy, které se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.

Ivo Mareček vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě. Jeho největším zájmem je cestování.

Štítky: 

Podobné články

Adastra je Select partnerem společnosti Databricks

17. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Společnost Adastra se stala partnerem firmy Databricks na úrovni Select. Jde o milník ve vzájemné spolupráci, který přispívá k naplnění záměru obou firem – podporovat inovace v oblasti analýzy dat a budovat moderní datové platformy architektury data lakehouse. Čtěte více

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

adastra.one a Acamar jsou součástí Adastry Česká republika

30. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra Česká republika)
Technologická společnost Adastra Česká republika se po fúzi a sloučení firem adastra.one a Acamar opět rozrostla. Čtěte více
Štěpán Kopřiva

Adastra hlásí personální změny

20. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Novým CEO Adastra Česká republika se stává Štěpán Kopřiva. Dosavadní generální ředitel Pavel Kysela se ve skupině Adastra posouvá na pozici globálního COO. Změny ve vedení hlásí i celá Adastra Group. Jejich cílem je výrazná globální expanze firmy. Čtěte více