Partneři SWS se sešli na jarní části RoadShow 2019
Za SWS přítomné vítal vedoucí obchodního oddělení Petr Lipner, seznámil účastníky s programem dne, představil novinky v SWS, značku Crumpler a vysvětlil princip s interaktivních soutěží, které probíhaly po ukončení každé přednášky. Prakticky každý návštěvník si tak odnesl nějakou pozornost za to, že pečlivě poslouchal prezentace zastoupených značek.
Zástupce značky Xiaomi Marek Michl z firmy Beryko přítomné seznámil se sortimentem v oblasti produktů pro domácnost a zábavu. Od robotických vysavačů, čističek vzduchu přes elektromobilitu a automatizaci domácnosti – všechny produkty byly předvedeny v provozu a reselleři si je mohli vyzkoušet na workshopu, který probíhal během celé akce.
Následovala prezentace Lenova, s přednášejícím Jaroslavem Rakušanem a produktovým managerem SWS Radkem Števčekem, zaměřená na portfolio notebooků a desktopů včetně partnerských programů a podpůrných nástrojů prodeje.
Po první přestávce přišla na řadu společnost Fujitsu, specializující se především na oblast serverů a datových úložišť, opět s akcentem na komplexní podporu partnerů při přípravě a realizaci řešení v této oblasti.
Přednáška Víta Nezkusila z BenQ byla odprezentována na velkoplošné dotykové obrazovce umístěné na polohovatelném a pojízdném stojanu. A právě velké dotykové panely, se zdůrazněním výhodnosti jejich prodeje a kvality podpory při jejich prodeji, byly hlavním tématem.
Před druhou přestávkou proběhla přednáška firmy 3M, prezentovali Patrik Havrda a Michaela Čiháková. Cílem přednášky bylo seznámit posluchače s ergonomií pracovního místa spolu s bezpečností filtrů a jejich možnosti použití v různých oblastech IT.
V průběhu roadshow se v přednáškách společnosti Brother vystřídali Vít Vyhnálek, Martin Kristián a Michal Peter. Partneři získali informace o aktuální produktové nabídce i obchodních nástrojích pro podporu prodeje.
Jako poslední vystoupil unit manager SWS Jiří Karhánek, který seznámil přítomné partnery s novinkami v produktech a procesech u Microsoftu, přičemž hlavní důraz kladl na zapojení partnerů do CSP programu u SWS.
„Jarní řada SWS Roadshow 2019 potvrdila, že má své místo mezi akcemi, které SWS pořádá pro obchodní partnery, a věříme, že tato forma setkání má a bude mít smysl a přínos pro všechny zúčastněné“ řekl Petr Lipner, vedoucí obchodního oddělení SWS.