Alza.cz: Miroslav Tesař
Prodejní síť je poměrně úzce propojena s oddělením péče o zákazníky, proto se management společnosti rozhodl tyto dvě agendy propojit jedním ředitelem. Miroslav Tesař vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze. Ve společnosti působí od léta 2016 – potvrzuje tak vizi Alzy, že rychlou kariéru ve firmě s typickými rysy start-upu může zažít na vlastní kůži každý pracovitý a šikovný nadšenec.
„Nejdůležitější pro nás v tuto chvíli je udržet rostoucí trend zákaznické spokojenosti, a to jak na pobočkách, tak na podpoře. Čeká nás náročné období optimalizování procesů a vytvoření strategie péče. U nových konceptů klademe důraz na dostupnost, rozvoj a vzdělávání v obou odděleních tak, aby kolegové byli schopni zákazníkům poskytnout co nejrychleji maximálně kvalitní podporu a poradenství,” řekl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz.
Agendu customer care převzal Miroslav Tesařpo Martinu Lakomém, jenž se po 14 letech rozhodl pro změnu a nyní se věnuje poradenství.Tesař má v nové roli na starosti nejen vedení a řízení prodejní sítě (provozovny a showroomy v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku), ale i oddělení, která zajištují chod a podporu prodejní sítě – rozvoj, vzdělávání, projektový tým, péči o zákazníky a reklamace. Celkem zodpovídá téměř za 700 lidí (přes 400 lidí v prodejní síti a téměř 300 lidí v customer care).
Miroslav Tesař pochází z Moravy, je mu 37 let, je ženatý a má tříletého syna. Přes 20 let se věnuje bojovému umění – v posledních letech zejména brazilskému jiu-jitsu. V Hradci Králové, kde v současnosti pobývá, provozuje klub Delta gym. Zde spolu s ostatními trenéry bojové umění učí dospělé i děti od pěti let. Ve volném čase rád hraje šachy nebo se věnuje zimním sportům.