Počítače Lynx mají nový web, blog i věrnostní program
Český výrobce po několikaměsíčních přípravách spustil nový web, který vyhovuje aktuálním trendům a zákazníkům tak poskytne co největší komfort. „Jednou z jeho největších výhod je napojení na interní systémy, které zajistí naprostou aktuálnost. Výrazným prvkem je také propojení se sociálními sítěmi,“ uvedl zástupce značky Lynx Michal Útrata.
Web, jehož součástí je i blog s články a informacemi o novinkách, pomůže značce propojit všechny její segmenty, kterými jsou herní a kancelářské PC, EET pokladny a kabeláž. Nabízené produkty Lynx byly sjednoceny do několika řad, které zaštitují nové slogany Play, Work, Sell, a Make.
Nový web je součástí vizuální proměny značky, na které výrobce pracuje již několik měsíců. „Jako společný jmenovatel produktů Lynx jsme vždycky uváděli skvělý poměr cena a výkon. Nyní chceme přidat třetí proměnnou, a tou je design. Právě ten totiž začíná u herních počítačů hrát jednu z klíčových rolí,“ vysvětlil důvod rebrandingu Daniel Vondráček, marketingový ředitel společnosti eD´ system Czech, která produkty Lynx vyvíjí.
Výrobce zároveň inovoval také věrnostní program a mezi další plánované novinky pak patří druhá limitovaná edice herních počítačů Grunex FutureGamer.