Dell EMC představil podobu partnerského programu po propojení obou společností
Kanálem partnerského prodeje společnosti proudí již nyní obraty o objemu 35 miliard dolarů, které navíc rostou rychleji než globální trh. Dell EMC tak partnerům slibuje velký potenciál k růstu a chce jim vyjít vstříc také zajištěním nepřerušeného průběhu obchodních procesů a ochrany investic.
Inovovaný program se má opírat především o tři základní principy – jednoduchost, předvídatelnost a výnosnost. „Nový partnerský program spojí dva vynikající programy do jednoho výjimečného, který umožní našim partnerům podporovat naše portfolio a zároveň akcelerovat jejich podnikání. Dell EMC zažívá v oblasti partnerské spolupráce obrovský růst, který jenom dokládá náš dosavadní oboustranný úspěch, a tento nový program je navržen tak, abychom této situace využili co nejvíce a v tomto tempu pokračovali,“ řekl John Byrne, prezident Global Channel v Dell EMC.
Program bude sdružovat kompletní partnerský ekosystém včetně poskytovatelů řešení, cloudových služeb, OEM řešení, globálních aliancí a distributorů. Součástí slučovacího procesu je mj. rozšíření programu Dell FastTrack na členy programu Business Partner Program společnosti EMC, do kterého se naopak zapojí řada strategických partnerů Dellu. Tyto kroky umožní všem partnerům okamžitě nabízet kompletní produktové portfolio Dell EMC a urychlit vzájemný přínos nového programu.
Další detaily nastavení programu by měly být oznámeny během příštích měsíců. V prosinci by například mělo být jasné konkrétní rozdělení partnerů mezi úrovně Gold, Platinum, Titanium a exkluzivní Titanium Black pro prémiové partnery.