Netgear rozšířil technickou podporu v českém jazyce

17. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Netgear)
Společnost Netgear rozšířila technickou podporu poskytovanou svým zákazníkům v českém jazyce. Kromě telefonické a e-mailové komunikace lze nově využívat také speciální webové stránky, na nichž mohou zákazníci průběžně evidovat své dotazy a technické problémy týkající se domácích i podnikových produktů, stahovat manuály nebo se informovat o novinkách.

Webové stránky technické podpory nabízejí kompletní předprodejní a poprodejní podporu všem stávajícím i potenciálním zákazníkům společnosti Netgear, stejně jako jejím obchodním partnerům. Prostřednictvím on-line formuláře se lze obrátit na vyškolené specialisty, kteří zákazníkům zodpoví veškeré dotazy a pomohou vyřešit technické problémy. Na stránkách budou v průběhu několika týdnů k dispozici také produktové manuály, přehled nejčastějších technických dotazů a odpovědí či nejnovější informace týkající se produktů společnosti Netgear.

„Dosud měli naši zákazníci možnost vyhledávat informace na stránkách Netgear.com. Velká část zákazníků ovšem stále preferuje komunikaci v jejich mateřském jazyce, což plně chápeme. Vytvořili jsme jim proto místo, kde mohou bez jakýchkoli obav z jazykové bariéry oslovit vyškolené odborníky a získat odpovědi na své technické otázky v češtině,“ uvedl Marek Zajac, channel account manager pro střední a východní Evropu.

Webové stránky technické podpory jsou k dispozici na adrese lsg-systems.cz/netgear.

Zákazníci mohou kontaktovat technickou podporu nejen prostřednictvím webových stránek lsg-systems.cz/netgear, ale také napřímo mailem podpora@netgear.cz nebo telefonicky na čísle 245 002 240. Obě tyto možnosti jsou dostupné v pracovní dny od 9:00 do 18:00, resp. v pátek do 17:30.

Štítky: 

Podobné články

Geetoo Holding přebírá společnost Data Force

25. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geetoo Holding)
Technologická skupina Geetoo Holding investující do IT, dosáhla dohody se zakladateli společnosti Data Force, významného poskytovatele služeb v oblasti ukládání, zálohování, archivace a virtualizace dat, ale také IT správy, automatizace, monitoringu a kontejnerizace. Čtěte více

Značka TrueCam končí, přechází pod LAMAX

22. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LAMAX)
Oblíbené autokamery TrueCam přechází pod značku LAMAX. Ta bude dál pokračovat v jejich vývoji, kdy zúročí své bohaté zkušenosti s výrobou spotřební elektroniky. Čtěte více

Nový Red Hat OpenShift AI zvyšuje škálovatelnost a přizpůsobivost umělé inteligence

21. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Nejnovější verze platformy Red Hat OpenShift AI pro umělou inteligenci a strojové učení umožňuje podnikům ve velkém rozsahu vytvářet a poskytovat aplikace s podporou AI v hybridním cloudu. Platforma Red Hat OpenShift AI 2.15 je navržena tak, aby poskytovala větší flexibilitu i možnosti ladění a sledování, což pomáhá urychlit inovace a zajistit provozní konzistenci AI/ML. Čtěte více

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2. Čtěte více