Letní pivní megaakce AT Computers je zpět

7. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers pro své zákazníky opět připravila osvěžující letní megaakci. Od 1. do 15. července mají reselleři možnost získat za své nákupy notebooků 5l soudek piva Pilsner Urquell.

Pětilitrový soudek piva získá každý, kdo si koupí jakýkoliv notebook z nabídky AT Computers. Do 24 hodin od dodání notebooku soudek piva doveze Česká pošta. Soudků zákazník získá přesně tolik, kolik zakoupí notebooků.

Toto tu ještě nebylo. Skutečně je to naše megaakce, která na českém distribučním trhu nemá obdoby. Věříme, že si naši zákazníci tuto jedinečnou šanci nenechají ujít, a že i díky nám přežijí letní vedra bez úhony. Samozřejmě ani tento rok nezapomínáme na naše fanoušky na facebooku a i pro ně jsme připravili soutěž o další soudky Pilsner Urquell,“ upozornil Martin Wanke, marketingový ředitel společnosti AT Computers.

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

10. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fairy Tailors)
Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi. Čtěte více