Arrow distributorem FireEye

12. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnost Arrow se stala výhradním autorizovaným distributorem produktů společnosti FireEye pro Českou republiku a Slovensko.

„Pro partnery, kteří konzultují se zákazníky oblast informační bezpečnosti a rizik, je nezbytné mít k dispozici bezpečnostní řešení od FireEye,“ řekl Nik Churchley, ředitel distribučního prodeje společnosti FireEye v regionu EMEA. „V posledních letech jsme zaznamenali neobyčejný nárůst bezpečnostních hrozeb po celé Evropě, mířených proti organizacím všech typů a velikostí. Společnost Arrow může pomoci FireEye reagovat na tento trend prostřednictvím svého distribučního řetězce. Má velmi dobré možnosti prosadit tato řešení v širší distribuce, a vytvořit tak další zdroje příjmů pro naše partnery a celkově posílit jejich pozici.“

Na základě nové smlouvy budou společnosti Arrow a FireEye společně pracovat na upevnění pozic na existujících trzích a rovněž na vstupu do nových teritorií a do rychle rostoucích sektorů.

Arrow distribuční kanál podpoří:

  • týmem specialistů pro řešení FireEye v celé Evropě s cílem podpory nových a stávajících resellerů FireEye, poskytovatelů služeb, poskytovatelů řešení a systémových integrátorů;
  • aktivitami směřujícími ke zvýšení tržního podílu a udržení zisku, a to prostřednictvím programů na podporu poptávky a registrace obchodních případů;
  • možností prodávat portfolio služeb FireEye, a poskytnout tak přístup ke službám typu ohodnocení připravenosti reakce na hrozby, hodnocení reakce na incidenty a narušení anebo službám zaměřeným na zvýšení úrovně příjmu ze souvisejících produktů;
  • nabídkou konkurenceschopných finančních a leasingových možností;
  • investicemi do demo zařízení pro laboratoře a aktivity typu proof-of-concept, což umožní partnerům FireEye v Evropě snadno a rychle reagovat na vzniklé obchodní příležitosti. 

„Jakožto value-added distributor poskytujeme partnerům v naší distribuční síti obsáhlý soubor řešení, služeb, vzdělávání a strategické podpory nezbytné pro zajištění informační bezpečnosti jejich zákazníků,“ řekl Jesper Trolle, viceprezident pro obchod, marketing a služby Arrow ECS pro region EMEA. „FireEye se nyní připojuje k našemu špičkovému bezpečnostnímu portfoliu svými vynikajícími inovativními řešeními. Budeme tak moci zákazníkům nabídnout komplexní bezpečnostní řešení nezávislé na prostředí, kde bude těchto řešení zapotřebí.“

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více