Dell v ČR spustil podporu Premium Support pro počítače a tablety
Služba, která byla donedávna dostupná pouze ve Spojených státech amerických a Kanadě, je nyní k dispozici v dalších zemích v Asii a Tichomoří, na Středním východě, v Evropě, Africe a Latinské Americe. Premium Support pro počítače a tablety přichází s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje. Technologie SupportAssist dokonce technikům umožňuje pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.
Nejdůležitější vlastnosti Premium Support:
- telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně sedm dní v týdnu;
- na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů;
- jeden zdroj s odbornými radami ohledně hardwaru i softwaru;
- proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist;
- komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.;
- asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.
Dostupnost
Premium Support je v současné době k dispozici pro zařízení Dell Inspiron a Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Podpora bude v průběhu letošního roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.