Dell v ČR spustil podporu Premium Support pro počítače a tablety

10. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell)
Díky službě Premium Support se mohou zákazníci obracet na techniky kdykoliv a kdekoliv na světě. Nová služba jim také zajistí celodenní servis s dálkovou diagnostikou a proaktivní automatizovanou technologii podpory pro počítače a tablety.

Služba, která byla donedávna dostupná pouze ve Spojených státech amerických a Kanadě, je nyní k dispozici v dalších zemích v Asii a Tichomoří, na Středním východě, v Evropě, Africe a Latinské Americe. Premium Support pro počítače a tablety přichází s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje. Technologie SupportAssist dokonce technikům umožňuje pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.

Nejdůležitější vlastnosti Premium Support:

  • telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně sedm dní v týdnu;
  • na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů;
  • jeden zdroj s odbornými radami ohledně hardwaru i softwaru;
  • proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist;
  • komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.;
  • asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Dostupnost

Premium Support je v současné době k dispozici pro zařízení Dell Inspiron a Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Podpora bude v průběhu letošního roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.

Podobné články

Značka TrueCam končí, přechází pod LAMAX

22. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LAMAX)
Oblíbené autokamery TrueCam přechází pod značku LAMAX. Ta bude dál pokračovat v jejich vývoji, kdy zúročí své bohaté zkušenosti s výrobou spotřební elektroniky. Čtěte více

Nový Red Hat OpenShift AI zvyšuje škálovatelnost a přizpůsobivost umělé inteligence

21. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Nejnovější verze platformy Red Hat OpenShift AI pro umělou inteligenci a strojové učení umožňuje podnikům ve velkém rozsahu vytvářet a poskytovat aplikace s podporou AI v hybridním cloudu. Platforma Red Hat OpenShift AI 2.15 je navržena tak, aby poskytovala větší flexibilitu i možnosti ladění a sledování, což pomáhá urychlit inovace a zajistit provozní konzistenci AI/ML. Čtěte více

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2. Čtěte více

HPE vyhlásilo partnery roku 2024

19. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HPE)
Společnost Hewlett Packard Enterprise během slavnostního večera, který proběhl ve čtvrtek 31.10. 2024 v Praze, ocenila své nejlepší české prodejce a distributory roku 2024. Čtěte více