Platforma Select Connect partnerům Fujitsu usnadní každodenní činnosti
Veerle Limbos, viceprezidentka Fujitsu pro globální byznys prodejních kanálů, řekla: „Tato zásadní investice je výrazem důležitého prvního kroku k digitalizaci programu Select Partner. Vytváří inovativní a propojené prostředí s nástroji a benefity, které podporují růst byznysu partnerů v jednotlivých kanálech a zároveň výrazně snižují jejich náklady na prodej."
Partneři mohou nyní například své smlouvy registrovat přímo v CRM, mohou sledovat stav zaregistrovaných smluv a poskytovat zpětnou vazbu ohledně schválených smluv. Prostřednictvím registrace smluv chce Fujitsu podporovat své partnery, aby mohli dávat svým koncovým zákazníkům ještě výhodnější nabídky. Partneři rovněž těží z rychlejšího zpracování smluv – jelikož databáze běží na jedné integrované platformě CRM – zatímco procesy se zjednodušily a jsou ještě transparentnější, což dále usnadňuje podnikání.
Jelikož zhruba 70 % prodejů produktů a řešení Fujitsu probíhá skrze mezinárodní síť partnerů v jednotlivých kanálech, představují certifikovaní a registrovaní členové programu Select Partner zásadní rozšíření vlastních prodejních sil Fujitsu.