Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz
Neogenia Voice dokáže uskutečnit hovor na zvolená telefonní čísla a z předem nadefinované zprávy pomocí syntetizátoru vygenerovat hlasovou zprávu či přehrát libovolnou audiostopu. Zprávu navíc umožňuje sestavit z několika desítek segmentů, které mohou jednotlivé přístupy kombinovat a zajistit tak interaktivní odezvu zmáčknutím nadefinovaných kláves, hovor přesměrovat na jiné číslo, zanechat vzkaz či nastavit jiné předem dané scénáře.
Veškeré reakce příjemce jsou v reálném čase zaznamenány. Obsluha služby Voice okamžitě zjistí, kolik telefonních čísel hovor zvedlo, kolik odmítlo, přerušilo, případně která čísla již nejsou platná. U anket nebo větvených zpráv také zaznamenává jednotlivé číselné volby pro každé číslo, které předkládá v přehledných grafických výstupech. Samozřejmostí je integrace do API klienta.
„Telefonní hovor je i v současné době stále nezastupitelný komunikační kanál. Reaktivita na telefonát je velmi vysoká, stejně tak vnímaná důvěryhodnost sdělení, pokud je relevantní. Automatizované hlasové hovory – či terminologicky lépe nazývané hlasové zprávy – se díky novým technologiím stávají jak samostatným nástrojem, tak skvělým doplňkem pro komunikaci marketingových i veřejných subjektů,“ řekl Ondřej Švrček, CEO, Neogenia.
Platforma přináší nové možnosti efektivnějšího využití komunikace v různých situacích a pomáhá docílit maximálního zasažení, navigování uživatelů, anebo získání zpětné vazby.
Platformu je možné využít například pro:
- obecní rozhlasy – pro efektivnější hlášení občanům;
- záchranné a požární služby – pro krizová hlášení;
- školství – pozvánky na rodičovské sdružení, výběr volitelného předmětu, zájem o výlet atd;
- fankluby – shrnutí utkání hlasem vybraného sportovce a pozvánka na další zápas;
- referenda – okamžitá zpětná vazba na základě hlasu z lidu;
- připomínkovač – platby za popelnice, nemovitosti, psy, připravované čištění ulic atd.;
- koncerty a eventové akce – pro zpětnou vazbu a poděkování za návštěvu;
- obchody a cestovní kanceláře – informování o novinkách a akcích;
- infoservisy – pro dopravní informace, počasí atd.;
- hlasové automaty – pro navigaci, soutěže, zpětnou vazbu atd.
Dostupnost a cena
Neogenia Voice je v plném provozu a dostupná s různými světovými jazyky. Využívání služby je podmíněno podpisem Podmínek pro využití služby a zpoplatněno tarifem, který progresivně reflektuje počet provolaných minut. K dispozici jsou tři tarify, přičemž ten nejlevnější lze pořídit za 200 Kč.