AVG vydalo novou verzi platformy Business Managed Workplace
AVG Business Managed Workplace ve verzi 9.1 přináší vylepšené uživatelské rozhraní ve stylu sociálních médií. Integrace vzdálené mobilní bezpečnosti prostřednictvím AVG Secure Sign-On a Backup & Disaster Recovery umožňuje dle interního výzkumu zavedení za méně než čtvrt hodiny. Globální péče o zákazníky a technická podpora je dostupná všem partnerům. Pro partnery v anglicky mluvících zemích jsou navíc dostupné dvoustupňové prémiové služby střediska Network Operations Center, které nabízí nepřetržitou pomoc a podporu.
Mezi klíčové výhody, které partnerům přinášejí nová vylepšení, patří:
- Snadnější orientace a monitoring – zdokonalené uživatelské rozhraní umožňuje lepší orientaci. Zobrazení důležitých systémů zákazníka na jediném dashboardu, elegantní design a optimalizované workflow rovněž snižují potřebu školení u partnerů.
- Jednoduché nasazení bezpečnosti pro cloudové a mobilní aplikace – intuitivní proces zjednodušuje nasazení a umožňuje zobrazení informací o problémech přímo na centrálním přehledu pro snadnou správu.
- Secure Sign-On – jednotné přihlašování, cloudová identita, správa identit a vícefaktorové ověřování společně řeší úskalí BYOD v IT odděleních malých podniků se směsicí osobních a firemních zařízení a potřebou práce jak uvnitř, tak vně zdí kanceláře. Dostupnost Active Directory a vícefaktorového ověřování činí nasazení jednoduchým a přidává další bezpečnostní opatření navíc.
- BDR služby připravené k integraci – plnohodnotná integrace BDR umožňuje partnerům vytvořit nový stálý zdroj příjmů prostřednictvím prémiových služeb ochrany dat zákazníků, včetně zálohování serverů i koncových stanic, datových archivů, sdílení souborů a disaster recovery u systémů on-premise, hostovaných v cloudu či ve vlastním datacentru.
- Služby prémiového střediska Network Operations Center (NOC) –dvoustupňové prémiové NOC přináší možnosti nepřetržité reakce bez nutnosti najímání dalšího člověka.
- Bohatší konektivita díky špičkovým aplikacím – přístup k řešení coby k otevřenému ekosystému činí snadnějším spravování populárních aplikací typu Microsoft Office 365 a VMware stejně jako přední nástroje pro konektivitu, jako je ScreenConnect, TeamViewer a LogMeIn Pro.
„Úspěch pro nás znamená usnadnit našim partnerům přechod na AVG Business Managed Workplace protože víme, že jejich úspěchem je být schopni snadno a flexibilně nasadit a spravovat IT služby svých firemních zákazníků. Naše centralizované uživatelské rozhraní pro maximální produktivitu integruje klíčovou funkcionalitu AVG a obvyklými řešeními včetně Microsoft Office 365 a VMware. To partnerům umožní vidět všechny informace, které potřebují a na základě toho učinit nejlepší poučené rozhodnutí,“ řekl Mike Foreman, generální ředitel divize AVG Business.