Samart I-Mobile zvýší konkurenci na českém a slovenském trhu se smartphony

2. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Thajská společnost Samart I-Mobile se stane dalším asijským výrobcem chytrých telefonů, který bude na českém a slovenském trhu bojovat o přízeň zákazníků. Smartphony se snaží zaujmout dílenským zpracováním, technickou vyspělostí a cenou.

Skupina Samart Group s centrálou v Bangkoku se skládá z 30 firem, které jsou aktivní v různých zemích regionu. Poskytuje mobilní služby, tablety a smartphony a je i poskytovatelem obsahu. Společnost byla založena v roce 1966 a telekomunikacím se věnuje od roku 1986.

Mobilní telefony a tablety I-Mobile se v posledních deseti letech staly standardem mobilních zařízení střední třídy. Typické jsou pro ně dle výrobce kvalitní zpracování, zajímavá cena, orientace na odolnost a trvanlivost a preferování spíše praktických funkcí před „technologickými hračkami“. V posledních letech společnost úspěšně vstoupila na trhy v Dubaji a Spojených arabských emirátech. Česká republika a Slovensko jsou prvními státy v Evropě, kde bude I-Mobile aktivní, v první fázi jako dodavatel smartphonů. Později plánuje i dodávání sítových technologií.

Dodávaná zařízení jsou plně lokalizována do češtiny a slovenštiny a mají zajištěn i místní autorizovaný servis včetně dodávek náhradních dílů. To je v plném souladu se strategií společnosti – soustředit se na vybrané trhy a tam poskytovat nejlepší možnou kvalitu. Do Čech se přístroje dostanou prostřednictvím partnerské společnosti KIM Group. Přístroj budou dostupné nejen prostřednictvím etailu (hlavně pak vlastního e-shopu výrobce), ale postupně by měly být dostání také prostřednictvím distribuční sítě.

Výrobce plánuje, že v první fázi se produkty prosadí hlavně v segmentu mobilů střední třídy používaných pro pracovní účely.  Hlavními zbraněmi vybraných modelů jsou osmijádrové procesory, fotoaparáty nebo například podpora DVBT2. Jihoasijský výrobce disponuje nabídkou i v segmentu luxusních zařízení, kde je důraz kladem na výkon, design a kvalitu.

Produktové portfolio chytrých telefonů je rozděleno do tří řad (i-Style, IQ a IQX). Základní řada i-Style je určena do rukou méně náročných uživatelů, kterým vystačí jednodušší výbava a kteří naopak ocení svěží design a v různobarevných provedeních. Střed nabídky tvoří telefony řady IQ. Ty se již zaměřují na pokročilejší uživatele, kterým nabídnou kvalitní displeje a fotoaparáty s vysokým rozlišením. Do rukou náročných uživatelů, kteří kromě pokročilejších funkcí ocení také vyspělý design, patří přístroje řady IQX.

Podobné články

Ilustrační foto (Motorola)

Samsung se znovu stal nejprodávanější značkou chytrých telefonů

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový prodej smartphonů v prvním čtvrtletí roku 2024 podle IDC meziročně vzrostl o 7,8 % a Samsung se znovu vyhoupl do pozice nejprodávanějšího výrobce. Čtěte více

Doogee představilo odolný smartphone s nočním viděním a dvojicí displejů

14. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Doogee)
Společnost Doogee doplnila svou řadu S o odolný chytrý telefon S200 5G, který svým uživatelům nabídne maximální spolehlivost a výdrž i v těch nejextrémnějších podmínkách. Nový model dále nabídne například kameru s nočním viděním nebo sekundární displej na zádech telefonu. Čtěte více

Motorola: chytrý telefon ThinkPhone (2025)

13. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Motorola)
Společnost Motorola představila novou generaci telefonu ThinkPhone určeného pro podnikatele a firemní uživatele. Telefon s pokročilými bezpečnostními funkcemi a softwarem, který bez problémů spolupracuje s počítači Lenovo ThinkPad, byl navržen pro zákazníky, kteří potřebují hardwarovou spolehlivost bez toho, aniž by obětovali efektivitu a funkčnost. Čtěte více
Lukáš Knotte, country manager Infinixu pro ČR a SR

Infinix prodal za dva roky působení na českém a slovenském trhu téměř 130 tisíc smartphonů

26. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infinix)
Značka Infinix se etablovala na českém a slovenském trhu. Za dva roky se prodalo přes 126 000 kusů všech modelů čínského výrobce, který se tak pevně usadil na pátém místě prodejnosti. Oblibu si získal především inovativními technologiemi pro rychlé nabíjení, bohatým obsahem balení, ale hlavně skvělým poměrem cena/výkon. Čtěte více