Monitory Philips a AOC dosáhly historicky nejvyššího podílu na trhu

1. 5. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD – Monitors & Displays Czech Republic)
Trend vzrůstajícího prodeje monitorů s většími úhlopříčkami pokračuje. Podle společnosti Context zaznamenaly 27" monitory v posledním čtvrtletí roku 2013 v regionu EMEA meziroční nárůst o více než 43 %. Na trhu s monitory zvýšily značky AOC a Philips svůj podíl o více než 13 % a jejich celkový podíl se blíží 15 %. O více než 14 % se zvýšil podíl společností také na českém a slovenském trhu.

V segmentu 27“ monitorů oba brandy společně zvýšily svůj podíl na trhu téměř o 50 % a celkově dosáhly téměř 16% podílu.

 „Obě naše značky, AOC a Philips, se dlouhodobě zaměřují na inovace a na potřeby zákazníků. Ve svém oboru jsme odborníky, udáváme trendy a vždy jsme u toho, když na trh přicházejí novinky. Větší monitory a All-in-One modely s Androidem jsou toho důkazem. Výsledkem našeho přístupu je podíl na trhu, na který jsme pyšní a který potvrzuje, že jsme si vybrali tu správnou strategii,“ řekla Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD.

Také na českém a slovenském trhu pokračuje úspěšný rozvoj značek AOC a Philips. Jejich podíl na trzích v obou zemích dlouhodobě roste a v posledním čtvrtletí roku 2013 se zvýšil o více než 14 % v porovnání se stejným obdobím roku 2012, což představuje celkový podíl 11 %. Zvláště podíl monitorů AOC vzrostl o více než 40 %. Hlavní příčinou je segment 27“ monitorů, který se více než zdvojnásobil ve srovnání s předchozím rokem. V tomto segmentu AOC a Philips společně zvýšily svůj podíl na trhu o téměř 50 % a řadí se na druhé místo na trhu.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Jaké novinky přinese HDMI 2.2?

3. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HDMI.org)
Připravovaná nová verze (2.2) univerzálního audio-vizuálního rozhraní HDMI již zná své klíčové specifikace. Kromě podpory rozlišení až 12K se můžeme těšit na datovou propustnost dosahující 96 Gb/s a další technologické novinky. Na podporované produkty si však ještě počkáme. Čtěte více

Acer představil skládací monitor se dvěma obrazovkami

29. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer představila novou řadu skládacích přenosných monitorů PD3 se dvěma obrazovkami. Úkolem nových produktů je zvýšit produktivitu a efektivitu uživatelů při práci i zábavě. Novinky se snadno přenášejí a díky široké nabídce portů je lze snadno propojit s celou řadou zařízení. Čtěte více