HP ve 4. čtvrtletí 2013 českou i slovenskou jedničkou v prodeji PC
Podle analytické zprávy IDC prodalo HP na českém trhu během čtvrtého čtvrtletí roku 2013 více než 80 tisíc kusů osobních počítačů, což představuje 23,5% podíl na trhu. Svého nejbližšího konkurenta předčilo HP o 3 %. Ještě výraznější je tržní náskok HP na slovenském trhu, kde mu patří 35 % a má tak náskok oproti druhému nejvýznamnějšímu hráči na trhu přibližně 11 %.
„Přestože tržní segment osobních počítačů je jedním z nejkonkurenčnějších prostředí, HP si dlouhodobě drží pozici nejúspěšnějšího výrobce, a to i přes rozředění zájmu spotřebitelů způsobené zejména skokovým zvýšením obliby tabletů,“ řekl Roman Plášil, obchodní manažer HPmarket. „Vážíme si důvěry zákazníků, která se nejlépe projevuje jejich nákupy na našem e-shopu, a budeme i nadále dělat maximum pro to, aby HP zůstalo technologickým lídrem napříč všemi produkty pro domácnosti, kanceláře i velké společnosti.“
Nejúspěšnějším produktem z kategorie osobních počítačů se během čtvrtého čtvrtletí stal model HP Pavilion 15, který si v obchodu HPmarket koupilo přes 33 % zákazníků.