MasterPass In-App zabezpečí nákupy z mobilních aplikací
V souvislosti s rozvojem digitálních služeb dochází i k vývoji platebních metod a způsobů nakupování. Spotřebitelé nyní nakupují a platí způsobem, který nejlépe odpovídá jejich potřebám a životnímu stylu a používají k tomu různé prostředky.
Většinou k tomu stačí pouhé klepnutí, kliknutí nebo přiložení, ať již doma, na cestě, v aplikaci nebo k pokladně. Využití uživateli různých elektronických zařízení k platbám raketově narůstá. Podle společnosti ABI Research dosáhnou v roce 2016 celkové tržby z mobilních aplikací včetně nákupů v aplikacích (tzv. in-app nákupy) 46 miliard dolarů, což je více než čtyřnásobek tržeb z roku 2011, které činily 8,5 miliardy dolarů.
„MasterPass In-App přenáší funkce stávající digitální webové služby MasterPass do prostředí mobilních aplikací. Aplikace se zabudovaným řešením MasterPass umožňují uskutečnit nákup jediným klepnutím na připojeném zařízení, aniž by bylo nutné opouštět prostředí aplikace,“ řekl Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Optimalizace placení zvyšuje pocit snadného nákupu zajištěného nejvyšším stupněm zabezpečení a šifrování,“ dodal.
„MasterPass In-App představuje nejnovější nabídku společnosti MasterCard určenou pro specifické potřeby nového digitálního prostředí. Spotřebitelům nabízí jednoduchost a použitelnost pro všechny nákupní kanály a všechna zařízení a obchodníkům zase umožňuje oslovit nové spotřebitele způsoby, které dříve nebyly možné,“ uvedl Ed McLaughlin, vedoucí oddělení nových platebních metod společnosti MasterCard. „Zároveň vyvíjíme prostředí, díky kterému budou platby s použitím zařízení s MasterPass minimálně stejně bezpečné jako jakékoliv jiné naše současné kartové transakce. To je důkaz, že u nás jdou inovace vždy ruku v ruce s nejvyšším stupněm zabezpečení.“
MasterPass In-App bude k dispozici vývojářům a obchodníkům na začátku 2. čtvrtletí letošního roku.