Casablanca řeší výpadek Big Blue One
Ve svém prohlášení všechny informovala, že podobné havárii šlo předejít jen stěží, neboť k ní došlo zaviněním třetí strany. Bohužel, voda poškodila nejen několik zákaznických technologií, ale i cloudové řešení Big Blue One. Okamžitě po zjištění nastalé situace byla provedena veškerá nutná opatření tak, aby nedocházelo k dalším škodám a specialisté společnosti Casablanca INT začali ihned pracovat na rekonstrukci cloudového datového pole a následné obnově uložených dat ze záložního řešení.
V tuto chvíli se podařilo opravit primární datové úložiště, které bylo postiženo havárií. Zároveň se společnost snažila o obnovu části dat na primárním úložišti tak, aby zkrátila dobu výpadku služeb dotčených havárií právě na tomto primárním úložišti. To se bohužel nepodařilo, a proto bylo přistoupeno ke kroku kompletní obnovy zálohovaných dat ze sekundárního úložiště. Jednotlivé služby budou nabíhat z tohoto sekundárního úložiště postupně, nicméně vzhledem k velkému objemu dat na tomto úložišti bude obnova dat nabíhat v horizontu až čtyř dnů.
„Jsme si naprosto a plně vědomi vážnosti nastalé situace, a chceme informovat nejen naše klienty, ale i širokou odbornou veřejnost, že celý tým společnosti Casablanca INT dělá v posledních 36 hodinách vše pro to, aby se provoz všech zasažených zařízení obnovil v co nejkratší realisticky možné době. Prosíme ty klienty, jichž se situace týká, aby kontaktovali svého obchodníka, a chci je osobně ubezpečit, že jsme připraveni řešit jejich dočasnou ztrátu dat a způsobené provozní problémy vždy individuálně s co nejlepším přístupem,“ řekl Milan Švácha, jednatel společnosti.
Kontaktovat společnost Casablanca INT můžete také na telefonní lince 270 000 235, případně na e-mailu: obchod@casablanca.cz