Fujitsu s řešením pro nový svět vícekanálového maloobchodu
Řešení Retail Solution Market Place úspor dosahuje tím, že podporuje veškeré transakce u maloobchodníků a plnění objednávek tak, aby si jejich zákazníci mohli bezproblémově nakupovat prostřednictvím tradičních míst poskytování služeb (PoS), tedy online a mobilních kanálů.
Fujitsu Market Place ruší barieru mezi objednávkami zvenčí a nakupováním na prodejně tím, že oboje kombinuje do jedné transakce. Zákazník tím získává stejné výhody, jednotnou cenu a dostane stejnou péči, bez ohledu na to, zda je připojen online, stojí přímo v prodejně, nebo používá mobilní zařízení. Výhodou pro obchodníky je, že mohou uskutečnit transakci se zákazníkem prostřednictvím jediné aplikace. Nemusejí už přepínat mezi různými PoS, nebo přecházet na online plněním objednávky. Celá operace je tak rychlejší, snazší a snižuje se riziko chybného úkonu. Maloobchodník nakonec může dosáhnout vyšších zisků, protože se snižuje počet zákazníků, kteří svůj nákupní neuskuteční.
Služba dokáže obsloužit veškeré potřeby jednotlivých firem. Působí napříč všemi kanály a nabízí celou škálu modelů služeb tak, aby bylo možné neustále zlepšovat služby zákazníkům a zvyšovat efektivitu celého podniku. Fujitsu Market Place se dokáže přizpůsobit velikosti rozpočtu jednotlivých maloobchodníků a jejich různým potřebám a prioritám. K dispozici bude od dubna 2014.
Riziko investice se minimalizuje a celkové pořizovací náklady se snižují díky modulárnímu návrhu řešení. Maloobchodníci tak budou schopni nabídnout různé změny s přidanou hodnotou, jako je instalace nových mobilních zařízení, kontrola průběhu objednávek v prodejně, obměněné využití standardní funkce maloobchodních prodejen bez překódování obchodní logiky stávajících PoS. Řešení aplikace s pětivrstvou architekturou plně orientované na poskytovaný servis také urychlí a zjednoduší integraci se SAP nebo jiným softwarem pro řídící informační systémy.