GFI Max ServiceDesk – řešení helpdeskových a zákaznických služeb

18. 1. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: GFI)
Nová služba umožňuje MSP poskytovatelům řízených služeb lépe organizovat komunikaci se zákazníky, zkrátit reakční dobu a účinně řídit zákaznické požadavky.

Nástroj je integrován do platformy GFI Max RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI Max ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu.

Integrovaný nástroj doplňuje platformu GFI Max RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe řídit své služby zákazníkům a zvyšovat jejich hodnotu. Mnoho poskytovatelů dnes využívá nejrůznější, málo efektivní metody k řízení zákaznických služeb, které zahrnují excelové tabulky, e-mailovou komunikaci či ve vlastní režii vyvinuté nástroje. Tyto nástroje jsou často nespolehlivé a mohou vést k opomenutí zákaznických problémů či nárůstu doby reakce na požadavky. Navíc takovéto nástroje neumožňují reportování nebo řízení servisních úrovní z důvodu nedostatečné integrace s poskytovanými službami.

„Naším cílem je jako vždy poskytnout poskytovatelům řízených služeb nástroje potřebné k obsluze jejich zákazníků a k vytvoření a udržení dlouhodobých a zdravých vztahů. Vysoká úroveň zákaznických služeb a spokojenosti jsou pro MSP poskytovatele nejspolehlivější konkurenční výhodou a s využitím správných nástrojů je možné zákazníky podporovat velmi efektivně. Nově uvedená služba reaguje na jednu z hlavních výzev, kterým čelí MSP poskytovatelé. Pokud svou práci dělají dobře, jejich zákaznici o nich prakticky neví, protože vše běží hladce. GFI Max ServiceDesk jim dovoluje nabídnout další hodnotu s využitím předpřipravených reportů, které nejenže ukazují dobu strávenou technickými pracovníky na řešení a proaktivní prevenci problémů, ale také jak tyto služby odpovídají SLA každého zákazníka. Efektivní řízení dodávaných služeb je důležité rovněž pro maximalizaci interní efektivity podnikání v oblasti MSP,“ řekl Martin Říha, ředitel pro strategii ve společnosti GFI Česká republika a Slovensko.

Štítky: 

Podobné články

Generativní umělou inteligenci si v příštích dvou letech osvojí 85 % vývojářů softwaru

30. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
Společnost Capgemini očekává, že generativní umělá inteligence (Gen AI) bude hrát klíčovou roli při rozšiřování schopností vývojářů softwaru a v příštích dvou letech bude pomáhat při více než 25 % práce na návrhu, vývoji a testování softwaru. Čtěte více

Generativní umělá inteligence zvyšuje produktivitu softwarového inženýrství o 70 %

28. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Czech)
Studie společnosti Ness Digital Engineering odhalila, že implementace generativní AI nejenom, že zvyšuje produktivitu, ale také umožňuje vytvořit důkladně asistovaný kontext pro práci, což firmám umožňuje hladce globalizovat svou práci. To může vést nejenom k lepším obchodním výsledkům, ale také k úplné transformaci struktury celých organizací. Čtěte více

Progress představil nové vývojové nástroje umožňující integrovat generativní AI do jakékoli aplikace

18. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress )
Progress představil nejnovější verze knihoven a nástrojů pro vývoj aplikací v prostředí .NET a JavaScriptu – Progress Telerik a Progress Kendo UI. Novinky přináší umělou inteligenci do rozhraní aplikací, vyšší produktivitu při vývoji, funkce pro přístupnost a řadu nových komponent uživatelského rozhraní, včetně komponenty Blazor Spreadsheet. Čtěte více

Softwaroví developeři místo vývoje řeší problémy s výkonem a dostupností aplikací

3. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Softwaroví vývojáři tráví podle nejnovějšího průzkumu Cisco více než 57 % času tím, že řeší problémy s výkonem aplikací, místo aby se soustředili na tvorbu nového softwaru a věnovali se inovacím. Příčinou je fakt, že firmy nemají nasazeny vhodné nástroje, které by poskytovaly přehled o infrastruktuře a umožnily rychle identifikovat příčiny problémů s chodem aplikací. Čtěte více