Kerio Operator 2.2 integruje Salesforce.com
Nejzajímavější novinkou verze Kerio Operator 2.2 je integrace se Salesforce.com. S Kerio Operator Call Center pro Salesforce mohou telefonní operátoři iniciovat telefonní hovory přímo v Salesforce pomocí funkce click-to-dial, mají přístup k záznamům o hovorech v Salesforce a mohou zaznamenávat příchozí a odchozí hovory. Integrace s Kerio Operator je podporována u edicí Salesforce Enterprise Edition a Salesforce Unlimited Edition.
Kerio také integrovalo telefonní ústřednu Kerio Operator se Samepage.io, která slouží jako cloudová záložní platforma pro konfigurační soubory serveru, systémové logy, historii hovorů, nahrávky v hlasových schránkách a nahrané hovory. V případě selhání hardwaru mohou správci obnovit Kerio Operator během několika minut pomocí software image a zálohovaných souborů.
Telefony série Grandstream GXP, Yealink/Well T, Cisco SPA, Polycom VVX a Snom PA1 jsou jen některé z mnoha, které lze díky Kerio Operator konfigurovat vzdáleně pomocí vylepšené podpory pro autokonfiguraci. Uživatelé mohou také používat množství nových IP telefonů, na kterých mají okamžitý přístup k firemním kontaktům přímo z jejich dotykové obrazovky.
Kerio Operator je dostupný jako software a hardwarové zařízení. Hardware Kerio Operator Box 1210 stojí 18 000 Kč, softwarová edice je za 600 Kč za uživatele.