LG s prvním tabletem a novým nadupaným smartphonem
Divize mobilní komunikace společnosti LG se dle slov Petra Kuboše, ředitele LG divize mobilní komunikace, postupně vrací na výsluní, což je výsledkem obchodního a marketingového týmu a především díky vynikajícím novým produktům a agresivnější cenové strategii. Cílem značky je také představovat nové modely ve střední a vyšší kategorii, přičemž do smartphonu G2 věnovali hodně úsilí a investic. Společnosti se v divizi mobilní komunikace daří dobývat i podíl na trhu s mobilními telefony, kdy z 1,2% podílu na začátku roku se nyní dokázala dostat na 3,5 %. Toho bylo dosaženo také díky vyššímu prodeji přes retaily, e-taily a drobné prodejce. Pro letošní rok je cíl dostat se na pět procent, k tomu by měly pomoci i následující produkty.
Tablet G Pad 8.3
Asi největší novinkou je LG G Pad 8.3, což je první z kategorie 8palcových tabletů, který se pyšní Full HD displejem. „Model LG G Pad 8.3 vytvoří samostatnou kategorii a zároveň rozšíří nabídku nejmodernějších přístrojů značky LG,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka LG. Doporučená koncová cena je 8 000 Kč.
Smartphone G2
LG také mění svoji vlajkovou loď a tou se stane G2. Tento prémiový model má uživatelům nabídnout vylepšení v podobě ergonomického designu. Novinka totiž bourá zažité představy o provedení chytrého telefonu tím, že má všechna tlačítka umístěna vzadu. Je tak prvním smartphonem, který nemá vůbec žádná tlačítka na boku. Doporučená koncová cena bude 13 000 Kč.
Smartphone Optimus L9 II
Poslední novinkou, která se v průběhu října dostane na trh je smartphone Optimus L9 II. Díky technologii LG Dual Carrier maximálně využívá možností a kapacity 3G sítí. Tato technologie umožňuje přenos dat na 3G sítích rychlostí srovnatelnou se sítěmi 4G. Doporučená koncová cena je 7 000 Kč.